Camping Nussleshof

2 reviews over Camping Nussleshof in het Nederlands

Weinig interesse?

Luna
13-8-2012

Ligging vd camping zelf is fantastisch als je van wandelen houdt. Vooral omdat de receptie ca. 500 meter gesitueerd is vanaf de ingang en alleen op beperkte tijden (8-14 werkdagen en 10-11 weekenden) open. Sanitair wordt wel elke dag schoongemaakt. Minpunt: afwassen alleen mogelijk bij de dames. Wel veel bezinswaardigheden in de omgeving en wandeltochten in overvloed te maken!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2012

Prachtig startpunt voor wandelingen.

peter smit
2-7-2012

Geweldige ligging in prachtig dal. Prima plek voor wandelen en fietsen. Zeer voordelig en nieuw sanitair. Aanrader voor eenvoudig kamperen.

• Eten en drinkenWelkomstdrankje

• Overige servicesFietsverhuur

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Hiken
  • Sport & SpelTafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Nussleshof in Heßles, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Nussleshof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.