Weer vandaag15°

2 reviews over Camping Erholungszentrum Teichtal in het Nederlands

Nooit meer

Hans Peters
1-8-2014

Wij waren daar met een gezin bestaande uit 3 volwassenen en een dochter van 16. De huisjes waren erg gedateerd, het sanitair voldoet niet aan de westerse normen. Met wat langere kinderen die kunnen er met goed fatsoen niet slapen, de bedden zijn krap. Er waren spinnenwebben in het huisje en er lag nog een afgeknipte nagel van een vorige bewoner. bedden voldoen niet aan de norm en het douchewater werd nauwelijks warm. Wij zijn 4 dagen eerder vertrokken omdat we de prehistorie zat waren. De eigenaren hadden het park pas 4 maanden en echt alles is verouderd. Over de eigenaren kan ik niets zeggen, zij waren hartstikke aardig. Misschien had ik mijn verwachting te hoog neergelegd, echter met Nederlandse eigenaren, mag ik toch Nederlandse verwachtingen scheppen. Ik heb voor 10 dagen betaald en echt de 4 niet gebruikte dagen niet terug gekregen. Misschien is het park over een paar jaar wel mooi, maar nu zeker geen aanrader.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2014

prachtige natuur...

corrie van hese
20-5-2014

met de camper daar overnacht. Mooie rustige plek aan een meer temidden van bossen. Heerlijke wandelingen kunnen maken en lekker kunnen eten in het restaurant met groot terras. Zomers kun je hier zwemmen (er is ook een glijbaan) en vissen in een apart vismeer (bootjes verhuur). Voor de kids is er een heus sprookjesbos en een speeltuin. Je kunt er huisjes en stacaravans huren maar er zijn ook campingplekken. We komen beslist nog eens terug!

Gereisd Met partner in april 2014

• Aantal campingplaatsenMeer dan 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Erholungszentrum Teichtal in Hainrode/Hainleite, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Erholungszentrum Teichtal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.