1 review over Hotel Waldbahn in het Nederlands

met veilige parking

Anita van Nieuwenhoven
21-4-2010

1 nacht geslapen in dit mooie hotel in de gezellige stad Gotha, we zaten ca. 6 minuten lopen van het centrum. Nette en moderne hotelkamer, wij hadden uitzicht op de afgesloten parkeerplaats. Uitgebreid ontbijtbuffet. Van de sauna geen gebruik gemaakt.

Gereisd Met partner in Wed Apr 21 2010 18:32:55 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Waldbahn in Gotha, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Waldbahn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.