Hotel Am Schlosspark

Wellness hotel, KinderhotelWeer vandaag12°6°
Hotel Am Schlosspark
9,3

We hebben een aantal aanbieders voor Am Schlosspark voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Am Schlosspark in het Nederlands

2008

goed hotel met goede service

Jacobs
15-9-2008

Een fles sekt als welkomstdrankje op de kamer.Direct naast Slot friedenstein, dat een bezoek meer dan waard is.

2007

Mooi modern hotel

Ed
25-10-2007

Mooi modern hotel. Uiterst vriendelijk en behulpzaam personeel. Goede kamers. Goed eten. Dichtbij het kleine centrum van Gotha en tegenover het slot Friedenstein. Goede parkeergelegenheid onder het hotel (aan te bevelen).

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Am Schlosspark in Gotha, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Am Schlosspark zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.