We hebben een aantal aanbieders voor Gera voor je op een rij gezet:

Reviews over Gera

Geweldig hotel en omgeving

Jan verhoeven,
    11-1-2018

Vriendelijke eigenaar de moete waard om een. Bezoek te brengen

Gereisd met vrienden in juli 2017

Goede prijs kwaliteitverhouding

van hunnik,
    11-8-2016

Goede bediening, behulpzaam. Schone kamers. Wel war gedateert. Heerlijk ontbijt en gratis tram richting het centrum met een leuk shopping center. Vlakbij goede wandelmogelijkheden. Aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Geweldig hotel, mooie omgeving, prima prijs

alfred en vrienden,
    26-6-2016

De kamers waren prima, ontbijt en diner uit de kunst, gastvrij en behulpzaam personeel, gratis trammetje helemaal

geweldig en het Thüringer Wald en haar steden zijn het waard om te bezoeken.

Voor ons waren Leipzig en Dresden favoriet ( met de auto!! ). Wij hebben een mooie

vakantie gehad, voor herhaling vatbaar ( dit was onze 2e keer ).

Wij hebben van te voren wel gekeken waar we files konden verwachten; dat is zeker

aan te raden ( Stau/Baustelle usw. ).

Gera is een leuk stadje en als uitvalsbasis zeer geschikt.

Gereisd met vrienden in mei 2016

mooie camping met zwemvijver en speelmogelijkheden

Jan,
    15-6-2016

Zeer vriendelijke uitbater, mooie locatie. Hebben er wel slechts 1 nacht verbleven (waren op doorreis).

Geen restauratiemogelijkheden begin juni, was wel spijtig. Wel goeie tip gekregen van uitbater mbt restaurant in de buurt.

Gereisd met partner in juni 2016

Goed hotel!

Johan,
    20-10-2015

Goed hotel waar wij graag regelmatig eens langskomen. Het goede van mijn vorige beoordelingen blijft behouden.

Alleen vond ik het spijtig dat ik 's morgens voor het ontbijt geen sauna meer mocht gebruiken zoals bij onze vorige bezoeken. Vanaf 14u pas werd mij gezegd, terwijl in het gasten reglement duidelijk staat dat zwembad en sauna van 6u tot 22u kunnen gebruikt worden. Sauna wel op aanvraag 25 min op voorhand. Tot voor kort was dit blijkbaar geen probleem.

Hoog tijd dus om dit dan ook zo aan de gasten te melden en het geschreven reglement aan te passen.

Gereisd met partner in oktober 2015
Gera scoort een 8,8 uit 10, op basis van 22 reviews