Hotel Meister Bär Thüringer Wald

Pension, Kinderhotel, Kleine hotelsWeer vandaag1°-1°

We hebben een aantal aanbieders voor Meister Bär Thüringer Wald voor je op een rij gezet:

Laatste review

top

utd,
23-7-2008

alles was top vooral het eten en de ligging!!

Kenmerken

2008

top

utd
23-7-2008

alles was top vooral het eten en de ligging!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Meister Bär Thüringer Wald in Georgenthal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Meister Bär Thüringer Wald zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.