Hotel Am Gisselgrund

Hotel Am Gisselgrund

We hebben een aantal aanbieders voor Am Gisselgrund voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Am Gisselgrund in het Nederlands

Het ademt echt een duits sfeertje, maar dat maakt het alleen maar leuk. Er overnachten wel veel mensen die blijkbaar halfpension hebben geboekt. Je kunt er op zich prima eten. In het dorpje is ook niet zoveel keus.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Am Gisselgrund in Frankenhain, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Am Gisselgrund zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Am Gisselgrund scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.