Hotel Ibis Erfurt Altstadt

Hotel Ibis Erfurt Altstadt

We hebben een aantal aanbieders voor Ibis Erfurt Altstadt voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Ibis Erfurt Altstadt in het Nederlands

Met oudere kinderen

prima ligging en voordelig

Theo
17-12-2009

Dit hotel heeft een zeer goede ligging midden in het historische centrum van Erfurt en is qua prijs/kwaliteitverhouding gewoon goed. Makkelijk te vinden en heel vriendelijk personeel. Een vriendelijkheid die je overigens in de hele stad aantreft.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ibis Erfurt Altstadt in Erfurt, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ibis Erfurt Altstadt zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.