Hotel H+ Hotel Erfurt

Weer vandaag-1°-2°
Hotel H+ Hotel Erfurt

We hebben een aantal aanbieders voor H+ Hotel Erfurt voor je op een rij gezet:

Laatste review

Prima hotel, vriendelijke bediening, keurige kamers, goed ontbijt / diner; niet echt geschikt voor kinderen; aankleding restaurant kan iets gezelliger.

Kenmerken
Kinderopvang

2 reviews over Hotel H+ Hotel Erfurt in het Nederlands

2008

2007

Keurig, goed verzorgd hotel met goede service en een

Yt
7-9-2007

Keurig, goed verzorgd hotel met goede service en een uitstekend ontbijt!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel H+ Hotel Erfurt in Erfurt, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel H+ Hotel Erfurt zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.