Hotel Brühlerhöhe

Kleine hotelsWeer vandaag13°10°

We hebben een aantal aanbieders voor Brühlerhöhe voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Brühlerhöhe in het Nederlands

Met oudere kinderen

Perfect hotel

Johnny Hagen
12-3-2012

Hotel Broherhohe is echt een aanrader. Het hele hotel is brandschoon. Kamers zijn netjes en strak ingericht.

Het hotel ligt rustig gelegen in een buitenwijk.Het is 5 minuten lopen naar het centrum van Erfurt. Het hotel beschikt over een bar maar niet over een restaurant. In onder andere het oude centrum van Erfurt zijn meer dan genoeg goede restaurants te vinden o.a. restaurant Pavarotti gelegen aan de Vismarkt waar je voor een schappelijke prijs goed kan eten.

Het ontbijt in het hotel is heel goed. Het is in buffetvorm waar het aan niets ontbreekt en bestaat uit verschillende vleeswaren, gebak, kaasplank, verschillende soorten vis en vele andere lekkernijen.

Het personeel is bijzonder vriendelijk.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Brühlerhöhe in Erfurt, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Brühlerhöhe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.