Camping Thüringer Wald

35 reviews over Camping Thüringer Wald in het Nederlands

Nooit meer!

Willem
21-9-2018

Mijn vrouw wilde ’s avonds douchen maar de muntjesautomaat werkte niet. Ze had er een muntje ingegooid maar het display in de douche bleef op 0 minuten staan. Toen ik een tijdje later ging douchen bleef het display ook op 0 minuten staan maar er kwam toch heet water uit de kraan toen ik hem open deed. Toen ik haar dit vertelde is ze weer teruggegaan om te checken of haar muntje misschien was blijven hangen in de automaat. Ze gaf een paar tikken tegen de zijkant van de automaat. Echter zonder resultaat. De campingbaas (die kennelijk niet lang daarvoor de muntjesautomaat had geleegd) hoorde haar dit doen en stormde daarop de doucheruimte binnen waarop mijn vrouw vertelde wat er was gebeurd. Hij werd boos omdat mijn vrouw een paar tikken op zijn automaat had gegeven. Hij stopte er een muntje in en toen deed de douche het wel. Hij vroeg toen of ze er wel een muntje in had gedaan en opende daarna de automaat. Hij constateerde toen dat er geen andere muntjes in zaten en maakte mijn vrouw vervolgens voor leugenaar uit. Ze kreeg geen gelegenheid uit te leggen wat er precies gebeurd was omdat eigenaar zo boos bleef. Daarop is mijn vrouw weggelopen. We zijn TV gaan kijken en waren het hele gedoe al weer snel vergeten. Maar na een half uur werd er op de deur van de camper geklopt. Het was weer de eigenaar, die kennelijk alsnog zijn gelijk wilde halen. Mijn vrouw opende de deur en toen zei hij op nog steeds bozige toon dat ze er echt geen muntje in had gegooid. Daarop sloeg bij mij de vlam in de pan en ontstond er een flinke woordenwisseling waarbij ik hem uitgescholden heb (dat had ik uiteraard niet moeten doen).

Daarop trok hij de stekker uit de stroomkast en sommeerde ons per direct te betalen en te vertrekken. Het was inmiddels rond 21.00 uur en schemerig geworden. Voor onze argumenten dat we niet meer mochten rijden omdat we enige glazen wijn bij het eten hadden gedronken had hij geen oor. We moesten weg en dat hebben we uiteindelijk ook gedaan. Bemiddeling van een medekampeerder mocht helaas niet baten.

Top camping.

Rick Hirs
15-9-2018

Dit is nu eens een camping waarnaar we allemaal op zoek zijn. Reuze vriendelijke ontvangst. Zeer grote plekken. Super sanitair gebouw. Geweldig eigen restaurantje. Schitterende wandel bossen. Werkelijk de overtreffende trap van alles. Terrein zelf zeer mooi en buitengewoon goed onderhouden. Duidelijk te zien is dat de beheerders niet alleen plezier in hun werk hebben, maar er ook alles aan doen om het de gasten naar de zin te maken. De rust die van het terrein en omgeving uitgaat is uitstekend. Een minimarkt voor de nodige boodschappen zorgt er voor dat je zelfs het terrein niet hoeft te verlaten. Een top aanrader. Hier komen we zeker terug.

geweldig

nicole van dewerdt
3-9-2018

prachtige omgeving erg vriendelijke campingeigenaren wij zaten in de gezellige blokhut echt een aanrader net als de verse broodjes s'morgens veel lof het enige nadeel voor mij was moeilijk begaanbaar met rolstoel maar erg genoten

Geweldige camping voor wie rust en ruimte zoekt

Fam. Dümmer
21-8-2018

Wij zijn in het voorseizoen op deze camping geweest. Het onthaal was hartelijk en niets is het Nederlandse koppel, Michel en Patricia, teveel. De camping in onze periode was bijzonder rustig. Wandelen kun je er genoeg evenals het vinden van rust en stilte. Wij waren er in mei/juni. En toen was er nog geen wifi, ze waren er wel mee bezig om een wifipunt te creëren. We moeten eerlijk zeggen dat we wifi niet gemist hebben. Er is zoveel te doen dat vervelen geen optie is. De camping is zeer hondvriendelijk, wel is het zaak de hond te beschermen tegen teken. Camping Thüringerwald is een echte aanrader.

Heerlijk!

Mariette
13-8-2018

Een heerlijke camping met heel veel ruimte, veel groen, mooi uitzicht, rust maar zeker ook gezelligheid en service!

Wij hebben een week in het blokhuis gelogeerd en het is ons uitstekend bevallen!

Het huisje is gezellig en schoon met alle voorzieningen die nodig zijn (keukentje, wc, goede bedden, tv, etc..) (douchen in een eigen privé douche in het sanitair gebouw). Vooral ook hebben we genoten van de veranda en het schitterende uitzicht!

De camping is zeer wijds opgezet en heel groen.

Elke ochtend verse broodjes en een mini markt voor een paar noodzakelijke boodschappen. Gezellig eten in de bistro.

Michel en Patricia staan altijd klaar.

Vanaf de camping is het zo'n 15 minuten lopen naar het stuwmeer waar je een heerlijke duik kan nemen.

Het thuringer wald is een wandelparadijs! Ook mooie wandelingen vanaf de camping.

We bevelen het iedereen van harte aan!

Rust, ruimte en natuur !

Leo en Petra
2-8-2018

Prachtige camping in de natuur, hele grote plaatsen en vrijheid om je eigen plaats te kiezen. Wil je gezellig met anderen staan dan kan dat, of helemaal alleen, dan is die ruimte er ook !

Wij zouden maar 3 dagen blijven en zijn een hele week gebleven.

Vriendelijke eigenaren die er alles aan doen om het je naar de zin te maken. Sanitair is mooi en schoon, maar de douchemuntjes vind ik onhandig omdat de douchetijd soms te kort is (soms weinig druk of het duurt wat lang voordat er warm water komt).

De broodjesservice en het kleine winkeltje als ook de bistro zijn erg fijn !

De camping ligt inderdaad een 20 km bij winkels vandaan, maar dit wordt goed gecommuniceerd dus kun je hier rekening mee houden en het is een mooie autoroute langs het meer en over de dam ernaartoe Supermarkt is goedkoop in vergelijking met Nederland.

Al met al een aanrader als je van rust, ruimte en natuur houdt !

Mooie camping met grote plaatsen en mooi uitzicht.

Frank en Angelo.
24-7-2018

Camping met mooie grote plaatsen en fraai uutzicht. Echt een camping voor rustzoekers. Patricia en Michel doen hun uiterste best om het de gasten naar hun zin te maken. Wij hebben er elf nachten gestaan en wat ons betreft zeker een aanrader! Patricia en Michel bedankt voor jullie gastvrijheid en graag tot een volgende keer, en heel veel succes met jullie mooie camping.

Groetjes Frank en Angelo.

Fenomenaal!

Dhr Postma
14-7-2018

Werkelijk fantastische camping! Grote plekken en erg veel ruimte en prima sanitair. Nog ouderwets goede service met de echte bedoeling het de gasten naar de zin te maken. Verder rustig gelegen en ook belangrijk; na 22.00 uur is het ook rustig. Een uitgesproken aanrader!!

geweldig

Wim Sopjes
10-7-2018

Prachtige camping, rust, ruimte, gastvrij en prima voorzieningen.

Stilte is hier echt stilte in een zeer fraaie omgeving. Prachtig wandelen en genoeg te zien. Zeker een aanrader voor wie daar liefhebber van is.

Wij hebben er een heerlijke vakantie gehad.

Perfect voor het gezin om te verblijven top!

Johan
7-6-2018

Zeer gastvrij personeel. Iets minder was de koffie.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Thüringer Wald in Drognitz, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Thüringer Wald zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.