Géén boekingskosten

8.8FantastischScore uit 49 reviews
  • 8.8Staat v/h sanitair
  • 9Waardering

Meer camping info

Camping Thüringer Wald bevindt zich in Drognitz (Duitsland). Hier zit je goed wanneer je op zoek bent naar goede service. De eigenaren doen er alles aan het je naar de zin te maken. In de bistro kun je goed eten en ‘s ochtends kun je gebruik maken van de broodjesservice. Je campingplaats kies je zelf uit. Op loopafstand (15 min.) ligt een stuwmeer.

48 Reviews over Thüringer Wald

• 8Marcel en Judith07-08-2020

Prima camping !

Rustig gelegen, ruim opgezette camping in bosrijk gebied. We zouden er 2 weken blijven, het werden er 3, dat zegt al genoeg. Je kunt zelf een plek uitkiezen, ofwel langs een van de laantjes, danwel op 1 van de grasweides, het terrein is zo groot dat deze deels ongemaaid worden gelaten om ook de flora en fauna een kans te geven, zo leven er op het terrein vele soorten vlinders. Vanuit de camping starten diverse wandelroutes. De broodjes ‘s ochtends zijn vers, er is een winkeltje en het sanitair is netjes.

• 8Staat v/h sanitair
  • 9Jacco en Nelleke24-07-2020

Heerlijk en mooi Blockhaus. Aanrader.

We hebben een week in het Blockhaus gezeten. Het is erg gezellig ingericht, heel schoon en compleet. Het staat op een fijne rustige plek, met veel groen om je heen. De douche is een eindje lopen, maar dan heb je ook wel een hele mooie ruime privé badruimte De eigenaars zijn heel vriendelijk. Echt een aanrader.

• 10Wolters23-07-2020

Mooie plek, super vriendelijke eigenaren en sanitair super schoon Restaurant was niet open dus kon ik niet beoordelen

• 10Anjo de Kort30-08-2019

We hebben een heerlijke vakantie gehad met onze hond Bruce met de tent. Spontane lieve mensen runnen deze camping en dat gaat ze prima af. De ligging is geweldig,de rust,de natuur ,de uitzichten waren geweldig. Zijn zeker van plan om daar terug naar toe te gaan. Dankjewel Michel en Patricia.

• 10Eetgelegenheden
  • 9vanderweide18-08-2019

Rustige camping in de natuur bij bos en meer

We hebben een paar heerlijke dagen gehad op camping Thüringer Wald. Grote plekken met mooi uitzicht (let op: niet overal is genoeg schaduw in hoog zomer). Uitzicht op de heuvels en het bos dat grenst aan de camping. Daar kun je wandelen (handig met de hond) en loop je zo naar het meer (waar je kunt zwemmen). De camping is schoon en goed onderhouden. De eigenaar laat een deel van zijn erf onbezet met hoger gras voor insecten, vogels en om door te wandelen. Kortom een parel van een camping voor jong en oud!

• 9R.zwagerman18-08-2019

Heerlijk rustige camping

Prachtige camping met grote plaatsen. Eigenaren zeer vriendelijk. De douches met muntjes bevielen ons prima. 4minuten met tussenstop is goed te doen. In Drognitz zelf zit nog een eetgelegenheid waar je ook drank kunt halen. We hadden problemen met de wasmachine en wilden op pad. Bij terrugkomst had de campingeigenaar het voor ons opgehangen! Wilden 5 dagen maar werden er 10! Dus als je van rust en ruimte houdt een aanrader.

• 9Fam Jansma13-08-2019

Rust, ruimte en persoonlijke aandacht

Prachtige, rustige camping. Er is ontzettend veel ruimte en onze grote tent leverde geen enkel probleem op. Toen we wat ver van een stroompunt bleken te staan, werd dat direct door de campingeigenaar opgelost. Sanitair is netjes. Ik zag op tegen het douchen met muntjes, maar doordat er een mogelijkheid tot pauze in de douchetijd zit, is 4 minuten ruim genoeg. Er is een minimarkt (geopend tussen 8 en 10 uur) waar je bestelde broodjes kunt halen, elke ochtend lekker ontbijt! De bistro biedt lekker eten en drinken, maar vooral gezelligheid als je dat wilt. Voor de kinderen was er een voetbalveld, basketbalnet en de natuur.

Vanaf de camping loop je zo het bos in en in 15 minuten sta je aan het stuwmeer. Prachtig wandelen.

Waar je even goed om moet denken, is voldoende contant geld. Op de camping betaal je contant, maar dat is in de hele omgeving het geval. Supermarktbezoek plannen, die is ver weg. Gelukkig is er de minimarkt!

• 9Eetgelegenheden
  • 8Henk wessels13-08-2019

Prettig verblijf

Dit is een camping met mooie grote plaatsen en veel rust. Sanitair is goed en de Nederlandse eigenaren zijn zeer aardig en klantvriendelijk. Je kunt zwemmen in het stuwmeer op tien minuten van de camping. Bij de receptie is een restaurant met terras, waar je een eenvoudige warme maaltijd kunt gebruiken.

• 8Staat v/h sanitair
  • 9Fam Westra05-08-2019

Mooi gelegen rustige camping,

Een mooie rustige camping, met voldoende ruime plekken. Sanitair is prima. Veel wandelmogelijkheden in de directe omgeving van de camping. Zeer vriendelijke ontvangst door de campingeigenaren. Zeker voor herhaling

• 10Jan en Lisette27-07-2019

Heerlijk, een plaats om terug te komen

Wat een heerlijke rustige camping, zelfs in het hoogseizoen. Michel en Patrick hebben het goed georganiseerd, zijn vriendelijk en communicatief vaardig. Prima sanitair en alles is keurig geregeld. We gunnen hen meer gasten, want er is nog genoeg plaats, ruimte en mogelijkheid voor. Het was er zeer heet, maar wij hadden de hele dag schaduw. Echt een uitstekende plek.

• 9Eetgelegenheden

Camping Thüringer Wald info