Drognitz

We hebben een aantal aanbieders voor Drognitz voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Drognitz voor je op een rij gezet:

Reviews over Drognitz

Fantatastisch! Super mooie camping!

Steenberg,
    3-1-2019

Een echte aanrader! Mooie camping, wel heel groot maar daardoor heel veel ruimte om en rond je plekkie, de plek mag je zelf uitzoeken. Wij waren met de caravan. Vriendelijke eigenaren. Schoon en goed sanitair, douchen gaat met muntjes, je kunt 4 minuten douchen met één muntje maar dat is ruim voldoende (voor ons dan). Mini markt op de camping elke ochtend heerlijke verse broodjes die Patricia zelf afbakt. Gasstätte op de camping waar je lekker en goed kunt eten! Voor mensen die van rust houden is dit de ideale plek, veel wandelmogelijkheden.

Zwemmen kun je vlakbij de camping in een groot stuwmeer, ongeveer 15 minuten lopen. We komen zeker nog een keer terug er valt nog veel te ontdekken.

Gereisd met partner in september 2018

Top camping.

Rick Hirs,
    15-9-2018

Dit is nu eens een camping waarnaar we allemaal op zoek zijn. Reuze vriendelijke ontvangst. Zeer grote plekken. Super sanitair gebouw. Geweldig eigen restaurantje. Schitterende wandel bossen. Werkelijk de overtreffende trap van alles. Terrein zelf zeer mooi en buitengewoon goed onderhouden. Duidelijk te zien is dat de beheerders niet alleen plezier in hun werk hebben, maar er ook alles aan doen om het de gasten naar de zin te maken. De rust die van het terrein en omgeving uitgaat is uitstekend. Een minimarkt voor de nodige boodschappen zorgt er voor dat je zelfs het terrein niet hoeft te verlaten. Een top aanrader. Hier komen we zeker terug.

Gereisd met partner in september 2018

geweldig

nicole van dewerdt,
    3-9-2018

prachtige omgeving erg vriendelijke campingeigenaren wij zaten in de gezellige blokhut echt een aanrader net als de verse broodjes s'morgens veel lof het enige nadeel voor mij was moeilijk begaanbaar met rolstoel maar erg genoten

Gereisd met vrienden in augustus 2018

Geweldige camping voor wie rust en ruimte zoekt

Fam. Dümmer,
    21-8-2018

Wij zijn in het voorseizoen op deze camping geweest. Het onthaal was hartelijk en niets is het Nederlandse koppel, Michel en Patricia, teveel. De camping in onze periode was bijzonder rustig. Wandelen kun je er genoeg evenals het vinden van rust en stilte. Wij waren er in mei/juni. En toen was er nog geen wifi, ze waren er wel mee bezig om een wifipunt te creëren. We moeten eerlijk zeggen dat we wifi niet gemist hebben. Er is zoveel te doen dat vervelen geen optie is. De camping is zeer hondvriendelijk, wel is het zaak de hond te beschermen tegen teken. Camping Thüringerwald is een echte aanrader.

Gereisd met partner in mei 2018

Heerlijk!

Mariette,
    13-8-2018

Een heerlijke camping met heel veel ruimte, veel groen, mooi uitzicht, rust maar zeker ook gezelligheid en service!

Wij hebben een week in het blokhuis gelogeerd en het is ons uitstekend bevallen!

Het huisje is gezellig en schoon met alle voorzieningen die nodig zijn (keukentje, wc, goede bedden, tv, etc..) (douchen in een eigen privé douche in het sanitair gebouw). Vooral ook hebben we genoten van de veranda en het schitterende uitzicht!

De camping is zeer wijds opgezet en heel groen.

Elke ochtend verse broodjes en een mini markt voor een paar noodzakelijke boodschappen. Gezellig eten in de bistro.

Michel en Patricia staan altijd klaar.

Vanaf de camping is het zo'n 15 minuten lopen naar het stuwmeer waar je een heerlijke duik kan nemen.

Het thuringer wald is een wandelparadijs! Ook mooie wandelingen vanaf de camping.

We bevelen het iedereen van harte aan!

Gereisd met partner in juli 2018