Wellness hotel, Kleine hotelsWeer vandaag26°16°
9,3

2 reviews over Hotel Rhönhotel Sächsischer Hof in het Nederlands

Perfecte locatie in het hart van Duitsland!

Karin Leijsten
5-8-2017

Gemakkelijk bereikbaar vanuit Nederland. Verrukkelijke keuken, goed bed, heerlijke sauna, gastvrij personeel, mooie omgeving en... ook een fantastische ontvangst voor ons hondje Steffi.

Wij vinden het er zo goed dat we sinds 2016 al voor de derde keer teruggaan! Ieder seizoen weer genieten we van het prachtige, uitgestrekte, rustige Thüringen.

Ook vrienden en kennissen hebben we enthousiast gemaakt over dit gastvrije, sfeervolle hotel.

Gereisd Met partner in oktober 2016

Leben wie Gott in Deutschland

Karin Leijsten
28-8-2016

Perfecte bereikbaarheid vanuit Salland (Overijssel): ca. vijf uurtjes rijden. Sfeervol, gemoedelijk hotel met goede keuken én heerlijke sauna's. Ook hondje Steffi was van harte welkom. Groene en kleurrijke omgeving: bont gekleurde huizen én idyllische vakwerkhuizen. Hemingway heeft in 1931 ook in dit hotel overnacht: niet zo zeer als schrijver maar als visser naar forel.

Kortom: geen enkel negatief 'geluid'.

Gereisd Met partner in augustus 2016

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt
  • Eten en drinkenDiner, Gastronomisch eten
  • De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Soort gerechtenDuits, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Lactosevrij, Nouvelle Cuisine, Regionaal, Steaks, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel, Lobby, Op de kamer

• Op het terreinTerras
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Bio sauna, Finse sauna, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Rhönhotel Sächsischer Hof in Dermbach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Rhönhotel Sächsischer Hof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.