Hotel Im Kräutergarten

Huisdieren toegestaan
Restaurant
Speeltuin
Parkeren mogelijk

We hebben een aantal aanbieders voor Im Kräutergarten voor je op een rij gezet:

Voordeeluitjes.nl
Voordeeluitjes.nl

1 review over Hotel Im Kräutergarten in het Nederlands

Dit is de laatste maal geweest.

T. Rouhof
13-9-2014

Het hotel ligt in het dorp. In het dorp is niets te beleven. De omgeving is mooi om te wandelen. Wat betreft de gastvrijheid in dit hotel valt nog wel het een en ander te verbeteren. Je bent geen gast maar een bezoeker die een kamer heeft gehuurd. Er is geen ruimte met een bar. Alleen een restaurant waar je alleen gedurende het eten iets kunt drinken. Na 21.00 uur is er niets meer te krijgen en kun je naar je kamer gaan. Het eten is redelijk. Valt binnen de kwaliteit/prijsverhouding. De kamers en het restaurant zijn netjes en worden elke dag schoon gemaakt. Er is geen lift aanwezig. Wel een eigen parkeerplaats.

Gereisd met vrienden in september 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Im Kräutergarten in Cursdorf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Im Kräutergarten zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.