Hotel Im Kräutergarten

Hotel Im Kräutergarten

Kleine hotelsWeer vandaag5°-1°
5,5

4 reviews over Hotel Im Kräutergarten in het Nederlands

Nooit meer ga ik hiernaar terug

najir,
27-7-2018

Nette accommodatie in een zeer rustige omgeving, totdat een trouwfeest lostbarste. Belachelijk dat ze een boeking aannemen als zoiets gepland is. Geen enkele melding werd er van gemaakt. De totale houding van de eigenaren was er één van onverschilligheid. Kamer zelf was klein, maar toereikend. Een ouderwets douchegordijn in de douchebak ...

De chefkok was volgens een schild aan de gevel met lof geslaagd. Ik heb niets bijzonders kunnne ontdekken dat er op zou duiden dat hier lekker gekookt werd. Ontbijt was voldoende, maar miste een warme component.

Gereisd met partner in juli 2018

nooit weer.

Miranda,
22-9-2017

Wanneer je last hebt van allergiën er niet naar toe gaan.

Ik heb bij de site waar geboekt heb al een klacht ingediend. Zelfs een dag geen eten gehad. Men bied geen alternatief.

Er klopte werkelijk niets in het hotel en ik voelde me als oud vuil behandeld.

Wanneer je ze aan wilt spreken over iets maakt men zich uit de voeten en laat zich niet meer zien.

Dit hotel is absoluut niet gastvrij.

Je word ook ongevraagd bij anderen aan tafel gezet en wanneer je pech hebt zijn het babbelaars.

Gereisd met partner in september 2017

Goed voor een korte vakantie

W Zuiderwijk,
14-8-2017

Eenvoudig hotel voor een prima prijs. Op aankomstdag vast menu, andere dagen keuze uit 2 hoofdgerechten. Eenvoudige maar smakelijke maaltijden. Bij ons arrangement zat een drankbon van 25 euro. Het arrangement had halfpension plus, dwz eenvoudige lunch en 's middags koffie met cake.

Mooie sauna, die 3 x per week wordt aangezet (tussen 17 en 21 uur, ongelukkige tijd gezien dinertijd van 18 tot 20 uur). Sauna wordt op wens ook op andere dagen aangezet, maar dan a 7,50 euro pp (4 personen).

Let op: geen wifi (beschikbaar voor 4,95 per dag). Aardige medewerkers.

Ouder publiek, niet echt geschikt voor kinderen.

Cursdorf ligt centraal in Thuringerwoud. Mooi gebied, prima voor wandelen (goed bewegwijzerd) en autotouren (bv naar interessante steden als Schmalkalden, Eisenach, Gotha, Weimar, Erfurt, Coburg maar ook naar Bamberg). Volop musea etc.

Gereisd met partner in augustus 2017

Voordeeluitjes.nl

Eten komt uit blik oa het toetje hoofdgerecht uit keuze met of zonder vlees ontbijt matig maar alleen ontbijt komt voor buffet

Gereisd met partner in juli 2015

Voordeeluitjes.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Im Kräutergarten in Cursdorf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Im Kräutergarten zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.