Dit is de laatste maal geweest.

Hotel Im Kräutergarten

Bekijk alle reviews

Review geschreven door T. Rouhof

Dit is de laatste maal geweest.

T. Rouhof,
13-9-2014

Het hotel ligt in het dorp. In het dorp is niets te beleven. De omgeving is mooi om te wandelen. Wat betreft de gastvrijheid in dit hotel valt nog wel het een en ander te verbeteren. Je bent geen gast maar een bezoeker die een kamer heeft gehuurd. Er is geen ruimte met een bar. Alleen een restaurant waar je alleen gedurende het eten iets kunt drinken. Na 21.00 uur is er niets meer te krijgen en kun je naar je kamer gaan. Het eten is redelijk. Valt binnen de kwaliteit/prijsverhouding. De kamers en het restaurant zijn netjes en worden elke dag schoon gemaakt. Er is geen lift aanwezig. Wel een eigen parkeerplaats.

Gereisd met vrienden in september 2014