Hotel Im Kräutergarten

HotelWeer vandaag27°15°

10 reviews over Hotel Im Kräutergarten in het Nederlands

Nooit meer ga ik hiernaar terug

najir
27-7-2018

Nette accommodatie in een zeer rustige omgeving, totdat een trouwfeest lostbarste. Belachelijk dat ze een boeking aannemen als zoiets gepland is. Geen enkele melding werd er van gemaakt. De totale houding van de eigenaren was er één van onverschilligheid. Kamer zelf was klein, maar toereikend. Een ouderwets douchegordijn in de douchebak ...

De chefkok was volgens een schild aan de gevel met lof geslaagd. Ik heb niets bijzonders kunnne ontdekken dat er op zou duiden dat hier lekker gekookt werd. Ontbijt was voldoende, maar miste een warme component.

nooit weer.

Miranda
22-9-2017

Wanneer je last hebt van allergiën er niet naar toe gaan.

Ik heb bij de site waar geboekt heb al een klacht ingediend. Zelfs een dag geen eten gehad. Men bied geen alternatief.

Er klopte werkelijk niets in het hotel en ik voelde me als oud vuil behandeld.

Wanneer je ze aan wilt spreken over iets maakt men zich uit de voeten en laat zich niet meer zien.

Dit hotel is absoluut niet gastvrij.

Je word ook ongevraagd bij anderen aan tafel gezet en wanneer je pech hebt zijn het babbelaars.

Goed voor een korte vakantie

W Zuiderwijk
14-8-2017

Eenvoudig hotel voor een prima prijs. Op aankomstdag vast menu, andere dagen keuze uit 2 hoofdgerechten. Eenvoudige maar smakelijke maaltijden. Bij ons arrangement zat een drankbon van 25 euro. Het arrangement had halfpension plus, dwz eenvoudige lunch en 's middags koffie met cake.

Mooie sauna, die 3 x per week wordt aangezet (tussen 17 en 21 uur, ongelukkige tijd gezien dinertijd van 18 tot 20 uur). Sauna wordt op wens ook op andere dagen aangezet, maar dan a 7,50 euro pp (4 personen).

Let op: geen wifi (beschikbaar voor 4,95 per dag). Aardige medewerkers.

Ouder publiek, niet echt geschikt voor kinderen.

Cursdorf ligt centraal in Thuringerwoud. Mooi gebied, prima voor wandelen (goed bewegwijzerd) en autotouren (bv naar interessante steden als Schmalkalden, Eisenach, Gotha, Weimar, Erfurt, Coburg maar ook naar Bamberg). Volop musea etc.

Voordeeluitjes.nl

wir waren in November zum 2 mal für 4 Nächte im Hotel im Kräutergarten gewesen und es hat

uns wieder sehr gut gefallen. Das Team ist sehr freundlich und die Küche lässt keine Wünsche offen.

Eten komt uit blik oa het toetje hoofdgerecht uit keuze met of zonder vlees ontbijt matig maar alleen ontbijt komt voor buffet

Es hat uns gut gefallen kommen bestimmt mal wieder

Der Aufenthalt in ihrem Hotel hat uns sehr gut gefallen. Wir haben uns wie immer sehr wohl gefühlt.

Ich war mit zwei Wandergruppen (54 Personen) im Hotel und alle waren sehr zufrieden.

Die Betreuung durch Frau & Herrn Kiesewetter war Spitze.

Dit is de laatste maal geweest.

T. Rouhof
13-9-2014

Het hotel ligt in het dorp. In het dorp is niets te beleven. De omgeving is mooi om te wandelen. Wat betreft de gastvrijheid in dit hotel valt nog wel het een en ander te verbeteren. Je bent geen gast maar een bezoeker die een kamer heeft gehuurd. Er is geen ruimte met een bar. Alleen een restaurant waar je alleen gedurende het eten iets kunt drinken. Na 21.00 uur is er niets meer te krijgen en kun je naar je kamer gaan. Het eten is redelijk. Valt binnen de kwaliteit/prijsverhouding. De kamers en het restaurant zijn netjes en worden elke dag schoon gemaakt. Er is geen lift aanwezig. Wel een eigen parkeerplaats.

Schönes Hotel in ruhiger Lage mit großem Außenbereich

Voordeeluitjes.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Im Kräutergarten in Cursdorf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Im Kräutergarten zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Im Kräutergarten scoort een 6.95 uit 10 op basis van 10 reviews.