Camping Paulfeld

8 reviews over Camping Paulfeld in het Nederlands

Sympathiek en schoon

Reinie van der Linden,
28-6-2018

Een prettige camping. We mochten zelf een plekje uitzoeken. Wilden hier een paar dagen blijven maar zijn uiteindelijk 2 en een halve week gebleven. Schoon sanitair, goed brood en veel te zien/doen in de omgeving. Eisenach, Erfurt, Gotha en Weimar de iets grotere steden om te bezoeken. Maar ook talloze kleinere plaatsen. Een prachtig gebied om te wandelen (Rennbahnsteig voor de echte sportievelingen) of te fietsen (advies; wel elektrische fiets). V.w.b. de camping: het waterpunt was wat verder weg en maar drie douches bij de "dames" is wat weinig. Het restaurant was de meeste dagen vanaf 12 uur geopend en het eten was goed en niet duur; de bediening vriendelijk en attent. Internet 5 euro voor 12 uur. Wel Wifi uitzetten en soms een storing, wel melden bij de receptie!!! We troffen het met de buren en het weer. Mevr. Dissi van de recptie een pluim voor alle informatie en behulpzaamheid.

Gereisd met partner in mei 2018

Rustige camping in bosrijke omgeving

Danny
2-1-2017

Ietwat oudere beheerder die ondanks zijn nors voorkomen toch uiterst vriendelijk is en een fijn gevoel,voor humor heeft.

De vaste residenties zijn soms een rommelboeltje al kan de periode er voor iets tussen zitten. De beheerder was alle dagen van 's ochtends vroeg bezig op het terrein. Zompige plekken werden tijdig afgespannen. Mooie bosrijke omgeving met veel wandelmogelijkheden. Je kan een sleutel bekomen om achter de vijvers naar wandelpaden te gaan. Bij sneeuw kan de toegangsweg mogelijk een probleem vormen voor caravans en voorwielaangedreven wagens. Goede uitvalsbasis om stadjes te bezoeken in de nabije omgeving. Weimar is enkel toegankelijk met een milieusticker. We zijn er drie nachten gebleven. Langer kan ook, zeker voor rustzoekers en wandelaars. Het sanitair is niet nieuw maar proper en verwarmd. Geen tappunten op de plekken. Je kan broodjes bestellen aan de receptie. Het restaurant was gesloten vanaf november. Op zich geen probleem maar wel jammer.

Gereisd met partner in november 2016

Heerlijk verblijf

Lindevv_1
25-8-2015

Rustige familiecamping met ruime plaatsen.

Prachtig gelegen in de bossen.

Vrij stugge beheerder.

Niet bij iedere plek een kraan dus relatief ver lopen voor water.

Voor de douche moest je een sleutel gebruiken die je vantevoren moest opwaarderen. Duur en omslachtig.

Sanitair was niet echt schoon helaas.

Honden zijn welkom, tegen betaling van borg kreeg je een sleutel van de poort. Prachtig uitlaatpaadje in het bos!

Op de camping 2 meertjes, 1 om te vissen en 1 om te zwemmen. Helaas alleen voor mensen, honden zijn in beide meertjes niet toegestaan.

Campwinkeltje stelt niets voor, wel broodjesservice.

Fijne omgeving om te wandelen.

Restaurantje op de camping matig van kwaliteit.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Mooi gelegen camping, prima plek

R. gans
1-8-2015

camping ligt in het gebied Thuringen, mooie omgeving. Camping is netjes aangelegd, veel vaste plekken maar als trekker stonden wij op een apart gedeelte van de camping. CAmping ligt aan een meertje voor de nodige afkoeling en vanaf de camping loop je zo de bossen in. Hierdoor zijn er veel mensen met honden maar die gaven geen overlast. Op de camping kan je prima voor een redelijke prijs eten en voor ''s morgens kan je verse broodjes bestellen. Wifi kaartjes kan je kopen voor 1 euro per uur die moet je dan wel direct opmaken.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Prachtige Camping

Jeroen Jansen
23-5-2014

Echt een Super tijd gehad op deze camping. We waren hier dus in het voorjaar 12 dagen en dat was eigenlijk te kort. Onze kinderen van 3 en 5 waren er zo vrij als een vogel en konden echt all kanten op met de fietsjes. Leuke nieuwe speeltuin. Prachtig uitzicht op bosrand. Douches waren iets minder maar dat maakt de sauna dan weer helemaal goed. personeel van de camping was ook super gastvrij. Hele fijne mensen. Visvijver ook prachtig. Kei leuk om een vorentje te vangen met de kids. In de omgeving zelf is ook van alles te beleven. Ik zou iedereen die van natuur houd en van kamperen houd deze topcamping adviseren. Voor mij een dikke 9.5

Gereisd met jonge kinderen in april 2014

Na zes jaar geleden hier voor het eerst te hebben gekampeerd dit jaar weer terug geweest. Ten opzichte van toen is de camping positief veranderd. Was al goed maar is nu nog beter. Schone toiletruimten (worden 2x per dag gereinigd).

Vriendelijk en behulpzaam personeel. Kleine kampwinkel. Zwemvijver, Visvijver.

In het weekend veel Duitse weekenders. Dan soms wachten bij het sanitair. 's Avonds wat minder rustig dan door de week

Gereisd met oudere kinderen in juli 2010

Zeer rustige camping

visscher
5-11-2009

Camping Paulfeld ligt verstopt in een mooi bosgebied. Via een lange bosweg bereik je het terrein. Het is er heerlijk rustig, zelfs stil te noemen omdat ook het geluid van vogels vrijwel ontbreekt. Alle voorzieningen -restaurant, sanitair, plaatsen- zijn prima. De kampwinkel is beperkt en de supermarkten zijn op afstand in de omliggende plaatsen: autowerk!. Alles bijeen een mooie, stille, goede camping om het vele moois in Thuringen te bezichten. Voor kinderen is er voldoende speelruimte en -toestellen. Vriendelijk personeel. Uitgestrekt wandelgebied.

meld misbruik

Gereisd met partner in augustus 2009
2008

Schitterend gelegen camping

Jan Vullers
12-8-2008

Vriendelijk personeel. Vrijwel nieuw sanitair. Uitgestrekt wandelgebied; Bewegwijzering laat te wensen over. Goede kaart is van belang.

Gereisd met partner in augustus 2008

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Paulfeld in Catterfeld, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Paulfeld zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.