Reviews over Breitungen - Werra

Prima camping

Carolien,
    9-9-2016

Prima camping. Min punt . Beheer is niet aanwezig snachts. Wel bereikbaar. We stonden vooraan op de caravan plek. Tegenover toiletgebouw. Leuk mensen kijken die overdag kwamen zwemmen . Entree voor camping gasten is gratis. Douchen zit bin de prijs in. Je kan gebruik maken van magnetron en kookplaten. Echt super geregeld. Voor herhaling vatbaar.

Heerlijke camping

Patrick,
    13-8-2015

Een fijne camping met fantastisch sanitair. Een zwemmeer op / naast de camping.

De caravanplekken zijn nog wat kaal, de aanplant is nog jong. het tenten veld is bij het zwemmeer, hier zijn de bomen en struiken al veel groter.

Op de camping is verder niet zoveel te doen, alleen een midgetgolfbaan, je moet jezelf vermaken.