Camping Am Waldbad

4 reviews over Camping Am Waldbad in het Nederlands

Heerlijk en veel rust

Henk,
28-6-2018

Rustige , gezellige Heerlijk veel rustcamping op iets glooiende grasvelden. Uitstekend sanitair. Vanaf de camping mooie fietsroutes. Restaurant met kleine kaart op de camping.

Gereisd met partner in juni 2018

Fantastische camping op toplocatie

Ingmar van der woude,
7-10-2017

Schitterende camping mooi op de heuvels gelegen met prachtig uitzicht. Super mooi groot natuur bosbad en geweldige gastheer. Wij hadden een nieuwe bungalow tot onze beschikking van alle faciliteiten voorzien. Ook het gemeenschappelijke toiletgebouw was werkelijk brandschoon. De campinggasten hebben helemaal een geweldig uitzicht omdat zij hoger op de heuvel staan. Het is een echte aanrader voor natuurliefhebbers en sportievelingen. Men kan werkelijk uren in het thuringerwald vertoeven. Ook de dorpen in de omgeving bieden genoeg shop mogelijkheden. Uit eten in de omgeving is heerlijk. En zoals wij zeggen je krijgt veel voor weinig. Dit gebied is het voormalig oost Duitsland en dat vind je werkelijk overal in de prijzen nog terug! Hier zijn de sporen van achter het ijzeren gordijn nog duidelijk bespaard gebleven. Wil je goedkoop en leuk op vakantie is dit een absolute aanrader op nog geen 6uur autorijden vanaf Nederland.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Overjarige camping

Gustaaf
18-6-2016

Positief: ruime plaatsen/ mooi uitzicht vanaf bovenste terras/ schoon sanitair/ frisse berglucht/ vogelrijkdom/ direct tegen natuurreservaat Vessendal/ uitermate goed wandelgebied

Negatief: steile toegangsweg met geen ruimte bij receptie om fatsoenlijk te parkeren/ onhartelijke- en ongeïnteresseerde ontvangst door eigenaar in enorm rommelig kantoortje met overal papieren op de vloer/ veel seizoenkampeerders/ luidruchtige mensen in het weekend/ toen wij er waren was er op de camping een motortreffen met 150 motorgasten(die kregen wel alle aandacht van de eigenaar)/ sanitairgebouw met lage in/ uitgang; verschillende mensen hun hoofd gestoten/ nergens brandblussers op de camping/ bij vertrek geen vraag hoe we het hadden gevonden, geen goede reis gewenst enz. bah/ Waldbad: een echt vooroorlogs natuurbad met aftandse kleedgelegenheden/ vieze toiletten

Gereisd met partner in juni 2016

fantastich leuke plek en mensen

freddy
31-1-2010

ik ben met mijn zoon op rond reis geweest op de motor en kwamen deze camping bij toeval tegen er staan nog een aantal "bungalows"uit de ddr tijd deze werden eigenlijk niet meer verhuurd. aangezien wij geen tent bij ons hadden werdt er door de zeer vriendelijke eigenaar (Thomas) ons toch de mogelijkheid geboden er te overnachten. We werden er zeer gastvrij onthaald op deze zeer mooi gelegen camping. vanuit onze slaapplaats hadden we een zeer fraai uitzicht over het woud gewoon fantastich. 's Morgens verse broodjes en 's avond heerlijk bbq met een aantal vaste gasten. Echt een aanraden voor een aantal dagen tot een aantal weken . We zijn ook nog even over de fraaie camping gelopen ziet er allemaal prima uit ruime sta plaatsen een zeer net sanitair thomas bedankt voor deze geweldige ervaring!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Am Waldbad in Breitenbach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Am Waldbad zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.