Camping Am Waldbad

5Matig

Duitsland, Thüringen, Breitenbach

Op vakantie geweest naar Am Waldbad?

5Matig

• 4.5Staat v/h sanitair

Meer camping info

19 reviews over Camping Am Waldbad

• 1Groen12-01-2020

Super slechte camping.

Met 4 personen een huisje gehuurd. Bij aankomst wist de eigenaar niet dat we kwamen en wat we gehuurd hadden. Met moeite toch eindelijk naar het huisje gegaan. Eigenaar deed de deur open gaf de sleitel en zei verder niks. Het huisje was nog redelijk nieuw en wel mooi. We hadden tijdens het koken problemen met de kookplaat. We vroegen de eigenaar om hulp. Na lang wachten kwam hij kijken en uiteindelijk toch opgelost. Camping zelf was een erge puinhoop. Overal lag hout en andere troep. Het zwembad was erg vies. En werd ook niet schoongemaakt. Randen van zwembad helemaal beschadigd en startblokken en duikplank helemaal afgebrokkeld. Om naar het zwembad toe te gaan moest je via een klein smal paadje tussen alle huisjes door. En door het hoge gras lopen. Keedruimtes heel vies. Allemaal zand en spinnenwebben. Bij vertrek meerdere malen vragen wanneer we konden betalen kon alleen contant. Eigenaar erg onvriendelijk!! Geen aanrader!

• 1Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 2019
      8WT29-09-2019

Basic camping voor rustzoekers

Rustige terrassencamping met vaste en bezoekende caravans en campers en een apart veld (het hoogste terras, dus mooi uitzicht) voor tenten. Een tikje vervallen, maar ideaal voor mensen die rust zoeken. Het sanitair bestaat uit één blok: het is er schoon, maar wanneer het druk is, is het aantal toiletten en douches niet echt toereikend. Voor de douche en elektriciteit moet nog apart worden betaald. Geen activiteiten voor kinderen, maar het grote, gratis zwembad naast de camping vergoedt veel. Goed bereikbaar vanaf de snelweg en dicht bij enkele supermarkten.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2019

• 2018
      10Henk28-06-2018

Heerlijk en veel rust

Rustige , gezellige Heerlijk veel rustcamping op iets glooiende grasvelden. Uitstekend sanitair. Vanaf de camping mooie fietsroutes. Restaurant met kleine kaart op de camping.

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2018

• Oude reviews

10Ingmar van der woude07-10-2017

Fantastische camping op toplocatie

Schitterende camping mooi op de heuvels gelegen met prachtig uitzicht. Super mooi groot natuur bosbad en geweldige gastheer. Wij hadden een nieuwe bungalow tot onze beschikking van alle faciliteiten voorzien. Ook het gemeenschappelijke toiletgebouw was werkelijk brandschoon. De campinggasten hebben helemaal een geweldig uitzicht omdat zij hoger op de heuvel staan. Het is een echte aanrader voor natuurliefhebbers en sportievelingen. Men kan werkelijk uren in het thuringerwald vertoeven. Ook de dorpen in de omgeving bieden genoeg shop mogelijkheden. Uit eten in de omgeving is heerlijk. En zoals wij zeggen je krijgt veel voor weinig. Dit gebied is het voormalig oost Duitsland en dat vind je werkelijk overal in de prijzen nog terug! Hier zijn de sporen van achter het ijzeren gordijn nog duidelijk bespaard gebleven. Wil je goedkoop en leuk op vakantie is dit een absolute aanrader op nog geen 6uur autorijden vanaf Nederland.

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 6Gustaaf18-06-2016

Overjarige camping

Positief: ruime plaatsen/ mooi uitzicht vanaf bovenste terras/ schoon sanitair/ frisse berglucht/ vogelrijkdom/ direct tegen natuurreservaat Vessendal/ uitermate goed wandelgebied Negatief: steile toegangsweg met geen ruimte bij receptie om fatsoenlijk te parkeren/ onhartelijke- en ongeïnteresseerde ontvangst door eigenaar in enorm rommelig kantoortje met overal papieren op de vloer/ veel seizoenkampeerders/ luidruchtige mensen in het weekend/ toen wij er waren was er op de camping een motortreffen met 150 motorgasten(die kregen wel alle aandacht van de eigenaar)/ sanitairgebouw met lage in/ uitgang; verschillende mensen hun hoofd gestoten/ nergens brandblussers op de camping/ bij vertrek geen vraag hoe we het hadden gevonden, geen goede reis gewenst enz. bah/ Waldbad: een echt vooroorlogs natuurbad met aftandse kleedgelegenheden/ vieze toiletten

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2016

• 9freddy31-01-2010

fantastich leuke plek en mensen

ik ben met mijn zoon op rond reis geweest op de motor en kwamen deze camping bij toeval tegen er staan nog een aantal "bungalows"uit de ddr tijd deze werden eigenlijk niet meer verhuurd. aangezien wij geen tent bij ons hadden werdt er door de zeer vriendelijke eigenaar (Thomas) ons toch de mogelijkheid geboden er te overnachten. We werden er zeer gastvrij onthaald op deze zeer mooi gelegen camping. vanuit onze slaapplaats hadden we een zeer fraai uitzicht over het woud gewoon fantastich. 's Morgens verse broodjes en 's avond heerlijk bbq met een aantal vaste gasten. Echt een aanraden voor een aantal dagen tot een aantal weken . We zijn ook nog even over de fraaie camping gelopen ziet er allemaal prima uit ruime sta plaatsen een zeer net sanitair thomas bedankt voor deze geweldige ervaring!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2009