Breitenbach

Reviews over Breitenbach

Heerlijk en veel rust

Henk,
    28-6-2018

Rustige , gezellige Heerlijk veel rustcamping op iets glooiende grasvelden. Uitstekend sanitair. Vanaf de camping mooie fietsroutes. Restaurant met kleine kaart op de camping.

Gereisd met partner in juni 2018

Fantastische camping op toplocatie

Ingmar van der woude,
    7-10-2017

Schitterende camping mooi op de heuvels gelegen met prachtig uitzicht. Super mooi groot natuur bosbad en geweldige gastheer. Wij hadden een nieuwe bungalow tot onze beschikking van alle faciliteiten voorzien. Ook het gemeenschappelijke toiletgebouw was werkelijk brandschoon. De campinggasten hebben helemaal een geweldig uitzicht omdat zij hoger op de heuvel staan. Het is een echte aanrader voor natuurliefhebbers en sportievelingen. Men kan werkelijk uren in het thuringerwald vertoeven. Ook de dorpen in de omgeving bieden genoeg shop mogelijkheden. Uit eten in de omgeving is heerlijk. En zoals wij zeggen je krijgt veel voor weinig. Dit gebied is het voormalig oost Duitsland en dat vind je werkelijk overal in de prijzen nog terug! Hier zijn de sporen van achter het ijzeren gordijn nog duidelijk bespaard gebleven. Wil je goedkoop en leuk op vakantie is dit een absolute aanrader op nog geen 6uur autorijden vanaf Nederland.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

fantastich leuke plek en mensen

freddy,
    31-1-2010

ik ben met mijn zoon op rond reis geweest op de motor en kwamen deze camping bij toeval tegen er staan nog een aantal "bungalows"uit de ddr tijd deze werden eigenlijk niet meer verhuurd. aangezien wij geen tent bij ons hadden werdt er door de zeer vriendelijke eigenaar (Thomas) ons toch de mogelijkheid geboden er te overnachten. We werden er zeer gastvrij onthaald op deze zeer mooi gelegen camping. vanuit onze slaapplaats hadden we een zeer fraai uitzicht over het woud gewoon fantastich. 's Morgens verse broodjes en 's avond heerlijk bbq met een aantal vaste gasten. Echt een aanraden voor een aantal dagen tot een aantal weken . We zijn ook nog even over de fraaie camping gelopen ziet er allemaal prima uit ruime sta plaatsen een zeer net sanitair thomas bedankt voor deze geweldige ervaring!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2009
Breitenbach scoort een 9 uit 10, op basis van 1 reviews