Hotel Kultur Hotel Kaiserhof

Wellness hotel, KinderhotelWeer vandaag4°-1°
Hotel Kultur Hotel Kaiserhof
7,8

We hebben een aantal aanbieders voor Kultur Hotel Kaiserhof voor je op een rij gezet:

Laatste review

Prima te doen

Theo,
21-9-2016

Kamer was groot genoeg. Badkamer ook. Bedden waren te laag. Ontbijt uitstekend, avondeten in onze ogen onvoldoende. Keus was te klein. Prima ligging , vriendelijke staf. Parkeerruimte is karig,wel gratis. WiFi gratis. Al met al redelijk te noemen, maar zeker geen 4 sterren meer waard.

Kenmerken

8 reviews over Hotel Kultur Hotel Kaiserhof in het Nederlands

Prima te doen

Theo
21-9-2016

Echt geen 4 sterren waard!

N van Brederode
5-9-2016

Voor ouderen zijn de bedden een ramp,veel te laag,wel goede matrassen. De kok in dit 4 sterren hotel moet nog veel leren,alles is erg zoet ,vlees wordt altijd veel te doorbakken. Schoonmaak van de kamers is beneden alle pijl,alleen op ver zoek wordt er iets gedaan maar ook geen stap meer.

Geen 4* hotel

Hugo
21-7-2016

Het hotel ligt in een parkachtige omgeving. Achter de receptie, bevindt zich de lobby met de eetzaal in een lux aandoende ambiance. Helaas wordt dit een teleurstelling bij het zien van de eerste toegewezen kale kamer en badkamer. Omdat we geen bad is een ander kamer gevraagd. De tweede kamer, ca. 30m2, ziet er in eerste instantie beter uit maar ook oogt geen 4* kwaliteit. Deze kamer heeft een Ikea-like inrichting bestaande uit een klerenkast, 2 pers. bed (slappe matras), 2 ligstoelen, tafeltje en een kastje met een flat KTV. De badkamer voldoet zeker niet aan het gevoerde 4* niveau. Er is een rekje voor de toiletspullen, een simpele wastafel, en een hoekdouche met een plastic plakgordijn. Verder voldoende verlichting, laminaatvloer en gratis Wifi. We missen: kluisje, koelkastje en airco want het was bloed heet tijdens ons bezoek.

Ontbijt: matig net voldoende.

Diner: Onvoldoende.

Mondaine

Knoal
19-7-2016

Heerlijk hotel, riante kamer, schoon, rustig gelegen in klassiek, mondaine kuuroord. Prachtige wandelingen, veel geschiedenis. Goed ontbijt, prima diner. Gastvrij.

Fantastisch hotel, 4 sterren waardig.

Familie Crielaard
18-7-2016

Grote kamer, prima badkamer, heerlijk ontbijt en diner.

Leuk voor een paar dagen

elleke
2-5-2016

Prima omgeving voor goede wandelaars.

Kamer was voldoende, bedden wel erg hard en laag. Douche was erg klein.

Ontbijt prima buffet. Grappig dat we een lunchpakket meekregen voor de terugreis.

Diner was matig, elke dag keuze uit 3 hoofdgerechten, 1 vlees, 1 vis en 1 vegetarisch. Als vegetariër dus geen keus.

2008

Fijn herfstarrangement in Thuringer Wald

Henk en Rona
27-10-2008

Periode 16-10 t/m 20-10. Ontvangst in het hotel was vriendelijk. We hadden een zeer ruime (rechthoekig) en keurige kamer met naastgelegen badkamer aan de achterzijde. Geen bad. Douchehoek met gordijn niet erg praktisch en te klein. Alle faciliteiten aanwezig.

Fijn verblijf in het Thuringer Wald

Henk en Rona
27-10-2008

Geboekt via internetsite. Ontvangst was vriendelijk. Zeer ruime (rechthoekig) en keurige kamer aan de achterzijde met naastgelegen badkamer. Geen bad. Douchehoek met gordijn niet erg praktisch en te klein. Alle faciliteiten aanwezig. Hotel is onlangs gerenoveerd. Gebouw met grote historie. Echter zijn veel oude elementen verdwenen. Naar onze mening is dit jammer. Hotel is modern, maar naar onze mening een beetje kil/ steriel ingericht. Maar over smaak valt te twisten. De verdiepingsvloeren zijn van hout en daardoor enigszins gehorig. Alles is keurig schoon. Kwaliteit van het ontbijt is goed, maar niet echt uitgebreid voor een 4-sterrenhotel en wordt onvoldoende aangevuld. Diner hebben we niet gebruikt. Kamer met balkon, kost 5 euro per dag extra. Kind tot 5 jaar gratis bed bijplaatsen mogelijk op de kamer.

Neckermann Reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kultur Hotel Kaiserhof in Bad Liebenstein, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kultur Hotel Kaiserhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.