Hotel Am Rossplan

6.5Voldoende

Duitsland, Thüringen, Altenburg

Op vakantie geweest naar Am Rossplan?

6.5Voldoende

4 reviews over Hotel Am Rossplan

• 6G.Stegeman23-10-2017

Diner was lekker alleen erg zuinige porties

Mooie kamers en een karig ontbijt met twee van de 7 ontbijten een ei,weinig soorten beleg en lang wachten voor het weer bijgevuld werd(broodjes,sinaasappelsap) en geen enkele keer fruit aanwezig. Diner kwaliteit was goed alleen erg zuinige porties.

Gereisd met partner in oktober 2017

• 5Wimu27-08-2016

niet weer. ontbijt was zeer karig. diner te zout.

Kamers waren ruim genoeg, maar geen balkon. Douchecabine krap en kraan oud. Wel föhn aanwezig. Geen lounge (2 stoeltjes en een vogelkooi op 1,5m2.? Terrasje hooguit voor 20 pers. Groep bestond uit > 50 p. Verwachtingen van een goed Duits ontbijt werden niet waargemaakt. Deed nog erg aan voormalig O-Duitland denken. 1 soort grote gaten kaas. Vleeswaren vreemde smaak. Nauwelijks bruin brood, meestal taaie witte bolletjes. Diner was karig, net aan genoeg en veel te zout voor 60-plussers. Diverse mensen kregen mogelijk daardoor bloedneus. Jammer we hadden er meer van verwacht in Duitsland.

Gereisd met vrienden in augustus 2016

• 7fr_woning01-08-2014

Wij maakten een groepreis .

• 581 - Na een lange rit met de bus , kwamen we in de avond aan bij het hotel . Gelegen aan een groot plein en bijna in het centrum . We kregen de sleutel van kamer 18 op de eerste verdieping . Het was een grote kamer , met stevige kussens en een dekbed op het bed . Op het bureautje stond de TV , met o.a de zender BVN . De badkamer had een douchecabine , toilet en een wastafel . Beneden op de begane grond was het restaurant en aan de andere kant de ontbijtzaal , met s'morgens een uitgebreid ontbijt en vele soorten vleeswaren , kaas , jam . Koffie of thee , water en diversen soorten fruitdrankjes . Buiten naast het cafe een klein buiten terras . De warme maaltijden vonden wij erg zuinig en apart van smaak .

Gereisd met vrienden in juli 2014

• 8Berlijn en DDR specialist29-03-2011

Goed hotel in centrum Altenburg

Goed hotel in het centrum van Altenburg. Het hotel wordt door een echtpaar gerund en zij bieden een heerlijk hotel met goede service. Kamers zijn goed, ontbijt uitstekend en in het café van het hotel kunt je heerlijk Skart spelen en een biertje drinken.

Gereisd met vrienden in juli 2010

Hotel Am Rossplan info