Hotel Am Rossplan

Kleine hotelsWeer vandaag1°-4°
Hotel Am Rossplan
6,1

4 reviews over Hotel Am Rossplan in het Nederlands

Diner was lekker alleen erg zuinige porties

G.Stegeman,
23-10-2017

Mooie kamers en een karig ontbijt met twee van de 7 ontbijten een ei,weinig soorten beleg en lang wachten voor het weer bijgevuld werd(broodjes,sinaasappelsap) en geen enkele keer fruit aanwezig.

Diner kwaliteit was goed alleen erg zuinige porties.

Kamers waren ruim genoeg, maar geen balkon. Douchecabine krap en kraan oud. Wel föhn aanwezig. Geen lounge (2 stoeltjes en een vogelkooi op 1,5m2.? Terrasje hooguit voor 20 pers. Groep bestond uit > 50 p.

Verwachtingen van een goed Duits ontbijt werden niet waargemaakt. Deed nog erg aan voormalig O-Duitland denken. 1 soort grote gaten kaas. Vleeswaren vreemde smaak. Nauwelijks bruin brood, meestal taaie witte bolletjes. Diner was karig, net aan genoeg en veel te zout voor 60-plussers. Diverse mensen kregen mogelijk daardoor bloedneus.

Jammer we hadden er meer van verwacht in Duitsland.

Wij maakten een groepreis .

fr_woning
1-8-2014

- 581 - Na een lange rit met de bus , kwamen we in de avond aan bij het hotel . Gelegen aan een groot plein en bijna in het centrum . We kregen de sleutel van kamer 18 op de eerste verdieping . Het was een grote kamer , met stevige kussens en een dekbed op het bed . Op het bureautje stond de TV , met o.a de zender BVN . De badkamer had een douchecabine , toilet en een wastafel . Beneden op de begane grond was het restaurant en aan de andere kant de ontbijtzaal , met s'morgens een uitgebreid ontbijt en vele soorten vleeswaren , kaas , jam . Koffie of thee , water en diversen soorten fruitdrankjes . Buiten naast het cafe een klein buiten terras . De warme maaltijden vonden wij erg zuinig en apart van smaak .

Goed hotel in centrum Altenburg

Berlijn en DDR specialist
29-3-2011

Goed hotel in het centrum van Altenburg. Het hotel wordt door een echtpaar gerund en zij bieden een heerlijk hotel met goede service. Kamers zijn goed, ontbijt uitstekend en in het café van het hotel kunt je heerlijk Skart spelen en een biertje drinken.

We hebben een aantal aanbieders voor Am Rossplan voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Am Rossplan in Altenburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Am Rossplan zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.