Weer vandaag3°-2°

1 review over Hotel Landgasthof Lüders in het Nederlands

Een uitstekend "boeren"hotel

Maurits , 15-11-2012

Wij waren fietsend op weg naar Gluckstadt. Een paar kilometer voor deze stad reden we door het dorp Wewersfleth en daar zagen we een grote boerderij met een bord "Landgasthof". Wij knepen in de remmen, belden aan en een struise mevrouw liet ons weten dat zij achter in de boerderij een eenvoudig hotel runde. Een kleine inspectie uitgevoerd en enkele minuten later besloten wij hier een nachtje te logeren. Uitstekende voorziening. In het inpandige restaurant genoten we 's avonds van een heerlijk visdiner voor een buitengewoon redelijke prijs. Aanbevolen !!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Landgasthof Lüders in Wewelsfleth, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Landgasthof Lüders zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Landgasthof Lüders scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.