Reviews over Wewelsfleth

Een uitstekend "boeren"hotel

Maurits ,
    15-11-2012

Wij waren fietsend op weg naar Gluckstadt. Een paar kilometer voor deze stad reden we door het dorp Wewersfleth en daar zagen we een grote boerderij met een bord "Landgasthof". Wij knepen in de remmen, belden aan en een struise mevrouw liet ons weten dat zij achter in de boerderij een eenvoudig hotel runde. Een kleine inspectie uitgevoerd en enkele minuten later besloten wij hier een nachtje te logeren. Uitstekende voorziening. In het inpandige restaurant genoten we 's avonds van een heerlijk visdiner voor een buitengewoon redelijke prijs. Aanbevolen !!!

Wewelsfleth scoort een 8 uit 10, op basis van 1 reviews