We hebben een aantal aanbieders voor Weissenhäuser Strand voor je op een rij gezet:

Reviews over Weissenhäuser Strand

niet meer

R.
    12-8-2013

Helaas gericht op duitsers. Om 22.00 uur gaat de boel letterlijk uit. Geen gezelligheid. Personeel vind ik ronduit onvriendelijk. Kamers zijn prima! Wij sliepen op een slaapbank die ronduit slecht was. Park is erg groot. Er is veel te doen. Zwembad is geweldig, maar heeft gevaarlijke glijbanen.In de 12 dagen dat wij er waren stond de ambulance 3 keer bij het zwembad. Zwembad sluit ook vroeg in de avond. Het was leuk, maar we gaan niet weer.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2013
Weissenhäuser Strand scoort een 7,7 uit 10, op basis van 9 reviews