Vakantiepark Landal Travemünde

Vakantiepark Landal Travemünde
7,6

• Activiteiten6,1
  • Onderkomen7,4

We hebben een aantal aanbieders voor Landal Travemünde voor je op een rij gezet:

54 reviews over Vakantiepark Landal Travemünde in het Nederlands

fantastische omgeving

Carin Snijders
3-9-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

De ligging is echt perfect, er zijn twee restaurantjes daar kun je heerlijk eten, we zaten gelijk naast het strand dus perfect, fietsen huren is ook een aanrader, de accomodatie was prima voor 8 dagen.
  • Onderkomen6

Mooi park maar ik raad aan iets meer uit te geven voor de plek in het park. Wij zaten namelijk dichter bij redelijk drukke weg. Toch zou ik het park niet afraden, erg leuk voor kinderen vanwege strand. Travemunde is leuk toeristisch dorp. Houd er rekening mee dat de kortste route met het pondje is! dat is dus (bijna) elke dag betalen of uur omrijden. Hey, tis wel een schiereiland! Huizen zijn niet zo luxe maar prima verblijf, wel kleine slaapkamertjes en 8-persoonshuisje met maar een toilet in badkamer is niet echt handig. Prachtige wandeling in nabij gelegen natuurgebied gemaakt, aanrader!

Oude reviews (archief)

Mooi park direct aan de oostzee

Bertram
23-10-2016
  • Onderkomen9

Als je een park zoekt die vrijwel direct bij het strand ligt dan is dit wel een aanrader. Het is geen goedkoop park maar de omgeving maakt het wel goed.

Super mooi

Carola
    5-9-2016
    • Onderkomen9

Er is geen restaurant op t park maar in de buurt wel veel leuke restaurants en voor ieder wat wils

goed voor elkaar

Herman
    6-2-2016
    • Activiteiten10
    • Onderkomen10

+ Mooi park met respect voor de natuur

+degelijk huisje

+auto bij huisje

+dichtbij strand

+overal punten met honden poepzakjes

- de douche spuit alle kanten op en vloer werd nat.

tip1 ga niet met 6 persoons in een een 6DL, maar neem een 6BL, of nog beter neem dan een 8 persoons. De slaapkamers zijn aan de kleine kant dus wij gebruikten 1 kamer voor opslag. Je kan natuurlijk ook je auto daar voor gebruiken. Wij hadden met 2 persoons genoeg ruimte voor een 6DL.

tip2 de vier persoons heeft geen sauna, niet ideaal als je in de wintermaanden gaat.

omgeving

tip 1. als je bij de siedlung de mecklenburger landstr inrijdt , dan heb je al snel links een bospad, als je deze inloopt kom je nog een oude ddr wachttoren tegen , deze staat op slot , maar als je een telescooplader meeneemt kun je er wel inkomen via een luikje die toen wij er waren openstond.

tip 2 sudlicher priwall mooi natuur park en de hond mocht er gewoon los.

tip 3 travenmunde is prima te doen met de veerpont en heeft een mooie boulevard voor wat ieder wat wils en ook in de winter genoeg open. kosten 1,20 pp enkele reis en de hond is nog gratis.

• Activiteiten2
    • Onderkomen4

Op het oog leuke huisjes maar met een slechte inventaris. Het 4 persoons

Huisje waar in we verbleven is niet geschikt voor 4 volwassenen. De bank was doorgezakt en de bedden waren zeer zeer slecht. Reden om ons verblijf voortijdig af te breken. Park is bereikbaar via duur pontje. Retourtje voor auto en 2 personen was ruim 12 euro. Verder is er op het park niets te doen.

Prima accomodatie

Ton Driessen
    13-9-2015
    • Onderkomen6

De oversteek met de Pont van Travemunde naar Priwal een dure grap.

Voor slechts 100meter oversteek € 8.50 enkele reis auto 4 personen.

Het ontbreken al is het maar een Nederlandse TV zender. Heel veel overige landen zijn goed bedeeld met TV zenders.

Internet/wifi kan wel wat goedkoper. Soms slechte ontvangst.

Prijs-kwaliteitverhouding helemaal zoek

Fam. Oost
    24-7-2015
    • Activiteiten2
    • Onderkomen2

Om met het positieve te beginnen: ligging is aardig nabij strand en Travemunde.

Afgelopen week met 3 kinderen en 2 volwassenen in een 6 DL huisje doorgebracht. Het huisje is zijn geld niet waard: goedkoop en zeer matige kwaliteit vatten het beste de inrichting en meubilair samen. Hoewel de woonkamer modern oogt, staat er een vieze slaapbank in die doorzakt als je erop zit. De badkamer en keuken zijn verouderd en duidelijk niet onder handen genomen bij de laatste opknapbeurt. Koelkast koelt niet maar blaast hete lucht, doucheputje loopt niet door, overal viezigheid en vlekken. Tuintafel is volledig versleten en geeft grijs af als je hem afneemt. Klagen bij de receptie leidde niet tot het verhelpen van onze ongemakken. Alles is erop gericht om met zo weinig mogelijk middelen zo veel mogelijk geld te verdienen.

Tip: boek altijd een huisje 2 personen meer dan je nodig hebt, anders slaap je op de slaapbank.

geweldig genoten.

Evelien
    7-7-2015
    • Onderkomen8

De rust van het park op Priwall, met aan de overkant de drukte en gezelligheid van Travemunde.

En terwijl je in je strandkorf zit zie je aan de overkant bij Travemunde de grote schepen de bocht om varen, geweldig uitzicht wat nooit verveelt.

Dan de hartelijke ontvangst bij de receptie, de gewoon goede huisjes waar alles in zit wat nodig is.

In 1 woord: Top!!

Leuke vakantielocatie

hanneke
    22-9-2014
    • Activiteiten7
    • Onderkomen7

Mooie locatie met veel mogelijkheden om leuke uitstapjes te maken. Bungalow was van alle gemak voorzien.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Landal Travemünde in Travemünde, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Landal Travemünde zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Landal Travemünde scoort een 7.57 uit 10 op basis van 59 reviews.