Hotel Maritim Seehotel Timmendorfer

Wellness hotel, Airport hotel, KinderhotelWeer vandaag29°16°
7,2

We hebben een aantal aanbieders voor Maritim Seehotel Timmendorfer voor je op een rij gezet:

5 reviews over Hotel Maritim Seehotel Timmendorfer in het Nederlands

Tot zover alles goed.

28-1-2014

Er was geen flatscreen-tv, maar alleen een oude. Dat ben ik bij 5 sterren niet gewend. Badkamer had geen ventilatie.

Gereisd Anders in Wed Jan 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Een verouderd hotel.

23-12-2013

Een verouderd hotel. Kamers helaas zeer klein, oud en niet eigentijds ingericht. Waar vinden we vandaag in een 4 sterren hotel nog zo'n televisie? Locatie is goed, dichtbij de stad, zee voor de deur. Ontbijt goed, heel vriendelijk personeel, de service goed.

Enigszins verouderd.

19-12-2013

We wilden een wellnessweekend in het Seehotel doorbrengen, maar helaas werden we niet vooraf over de afsluiting van het binnenzwembad vanwege reparatiewerkzaamheden geïnformeerd en waren dus echt teleurgesteld. Het buitenzwembad nodigde ook niet werkelijk uit tot zwemmen vanwege de storm Xaver. De parkeerkosten in en rond het hotel passen ondertussen ook niet bij de hotelstandaard, meer iets voor in de buurt van Hamburg! Al met al moesten we vaststellen, dat Das Seehotel niet meer voldoet aan de zelf opgelegde normen.

Neckermann

Wakker worden, Maritim groep en renoveer je hotels

14-12-2013

Zoals in andere Maritim hotels in Travemünde, Bremen, Bad Salzuflen, Würzburg wordt je hier ook begroet met een charme van de jaren '60/'70! Het meubilair stamt uit de tijd van de opening en vooral het bed is voor een dergelijk hotel onaanvaardbaar! De badkamer was gerenoveerd en in orde. Positief is de onklopbare ligging direct aan het strand van de Oostzee, het wellness- en spacentrum en de restaurants. Hier is de Orangerie zoals vroeger heel goed, de chefkok hoeft niet onder te doen voor de beide tweesterrenrestaurants in Travemünde! Het prijsniveau is nog aanvaardbaar.

Gereisd Anders in december 2013

Goede locatie, maar verouderd hotel.

9-12-2013

Hotel direct aan zee en aan de pier gelegen. Het is echter typische jaren 60/70 bouw). Onze kamer lag op de bovenste verdieping, het was relatief nieuw en pas geschilderd. Ook de badkamer was vrij nieuw. De rest van de faciliteiten (meubilair, ramen, deuren) zijn oud en afgewoond. De bestelde transfer van het station naar het hotel en andersom ging pas na herinnering en reclamatie. De receptie is tijdelijk slecht bemand.

Gereisd Anders in Sun Dec 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingHalfpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Glutenvrij, Lunchpakketten, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Disco, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesDokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenAyurveda, Massages, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• ParkerenBetaald
  • Reservering voor parkerenNiet mogelijk
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats, Valet parking

• WatersportDuiken, Surfen, Vissen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden
  • BalsportenVolleybal
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelMinigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Maritim Seehotel Timmendorfer in Timmendorfer Strand, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Maritim Seehotel Timmendorfer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.