Hotel Holsteiner Hof

Hotel aan zee, Familiehotel, Kleine hotelsWeer vandaag22°11°
Hotel Holsteiner Hof

We hebben een aantal aanbieders voor Holsteiner Hof voor je op een rij gezet:

Nog geen reviews over Hotel Holsteiner Hof

• Eten en drinkenDiner, Welkomstdrankje

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand200 m

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Soort gerechtenDuits, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Italiaans, Lactosevrij, Lunchpakketten, Regionaal, Steaks, Vegetarisch
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiOp de kamer

• KeukenKitchenette

• ReceptieAanwezig, Express check-in & check-out, Vroege check-in mogelijk
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesConcierge, Dokter, Fietsverhuur, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Speciale massages

• ParkerenBetaald

• WatersportDuiken, Surfen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hardlooppaden, Hiken, Paardrijden
  • Tennisbaan informatieBinnen, Buiten
  • Sport & SpelMinigolf

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Holsteiner Hof in Timmendorfer Strand, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Holsteiner Hof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.