Hotel Landgasthof Tarp

• Onvoldoende: 1 - 5

Benauwd, gehorig en onvriendelijk

Tinne Mertens
8-8-2013

Wij reisden door naar Denemarken, de ligging is daarvoor ideaal.

De ontbijtruimte was bijzonder ongezellig, net een grote opslagruimte waar een deel van afgeschermd was, en was in geen jaren verlucht, zo leek het wel. Er was een trouwfeest aan de gang waarvan de gasten bleven inslapen. Aangezien de kamers bijzonder gehorig zijn, hebben we geen oog dichtgedaan. Dronken gasten hielden ons uit onze slaap. Het personeel blonk uit in onvriendelijkheid. Dit hotel is veel te duur voor wat het aanbiedt, zelfs voor op doorreis. Ik boek hier nooit meer, ik zoek wel een zimmerfrei, die zijn er genoeg in de buurt.

redelijk hotel

cor verhaaff
4-8-2010

Landgasthof Tarp ligt mooi vlakbij Treenetal. Prachtige wandelplek op 100 meter van hotel. Helaas dit jaar een grote stratenklus vlakbij hotel.

Eten is prima en niet te duur. Zeer vriendelijke eigenaar en personeel. Terrasje aan de voorkant zit helaas in de schaduw. 's-nachts komen er (goederen)trein langs. Voordeel is wel dat station (met fietsvervoer) op nog geen 50 meter ligt. Leuk om stadjes als Flensburg en Schleswig te bezoeken. Kamers zijn wat gedateerd maar worden gerenoveerd. De meeste zijn al klaar. In gastehaus is het wat rustiger vertoeven (8 kamers).

klein familiehotel

B. Kok
21-7-2010

Zeer geschikt als eenvoudige overnachting op doorreis (goedkoop hotel). Hotel is gedateerd, maar wel schoon. Geen mogelijkheid om buiten te zitten, klein dorpje met 2 terrasjes.

Ontbijt ruim voldoende keuze.

We hebben een aantal aanbieders voor Landgasthof Tarp voor je op een rij gezet:

Acceptabel voor 1 overnachting.

Janssen
20-7-2010

Wij hebben in dit hotel overnacht op onze terugreis van Kopenhagen. Het hotel en de kamers zijn zeer gedateerd. Wij hadden een kamer in het naastgelegen "Gästehaus". Het meubilair in de kamers en het sanitair op de badkamer is zeer oud. De matrassen in de bedden zijn slecht. De kamer en het linnengoed was wel goed schoon. Het hotel is zeer gehorig en de bedden kraken. Het avondeten in het hotel was zeer goed en niet duur. Ook het ontbijt was erg goed, alhoewel het werd opgediend in een zeer grote en ongezellige zaal. In de omgeving is niets te beleven. Voor een overnachting een goedkoop alternatief maar voor een verblijf van meer dagen zeker niet aan te bevelen.

fietsreis in Landgasthof Tarp

carola
11-7-2010

Minpuntje zijn de wat gedateerde kamers. Wij hadden wel een mooie badkamer. Eten was uitstekend en ruim voldoende. Zeer vriendelijke gastheer en personeel.

Ook 's avonds kun je er gezellig zitten.

dit nooit meer

E.Scherer
14-7-2009

klein oud kamertje uit het jaar 'prik'.

eten heel heel simpel...!!!!

heel gehorig(krakende vloeren)

geen gezellige ruimte om 's avonds nog te zitten of iets te drinken.

geen aanrader!

We hebben een aantal aanbieders voor Landgasthof Tarp voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Landgasthof Tarp in Tarp, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Landgasthof Tarp zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Landgasthof Tarp scoort een 5.2 uit 10 op basis van 7 reviews.