Hotel Landhotel Tetens

Hotel Landhotel Tetens

We hebben een aantal aanbieders voor Landhotel Tetens voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Landhotel Tetens

Megen værdi for pengene

Søren Henriksen
8-5-2014

Hvis man er til hyggelige omgivelser og god mad i en venlig atmosfære, så må Landhotel Tetens siges at være stedet. Hotellet er fra 1816, men er virkeligt velholdt med nydelige værelser i gammel stil selvfølgelig, hyggelige restaurationslokaler og gårdhave. Meget venlig og hjælpsom personale, som dog tilsyneladende hverken taler eller forstår dansk, hvilket kan undre en smule, da jeg tror, at 50-75% af gæsterne er danske og hotellet ligger kun 2 km syd for grænsen.

Et fantastisk sted at holde ferie

Erling Heide Sørensen.
26-8-2011

Et fantastisk sted ,med god betjening og god mad,vi kommer igen,

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Landhotel Tetens in Süderlügum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Landhotel Tetens zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Landhotel Tetens scoort een 9 uit 10 op basis van 2 reviews.