Hotel BW Nordic Lübecker Hof

7,5

We hebben een aantal aanbieders voor BW Nordic Lübecker Hof voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel BW Nordic Lübecker Hof in het Nederlands

Kan beter voor 4 sterren

Maarten
18-10-2010

Is tegenwoordig van de Nordic Hotel-groep, geen Golden Tulip meer.

Wel een net hotel maar voor 4 sterren verwacht je net wat meer. Gordijnen hingen beetje half stok aan de rails en gingen slecht dicht en open. Douchedeur ging moeizaam open en dicht. Dat is een 4 sterren hotel onwaardig. Kamer wel schoon en ruim. Ik zat aan de achterkant en heb heerlijk geslapen, rustig, goed bed en hoofdkussen.

Balkon stond 5 cm water op gevuld met duivenstront en veren, is ook erg lastig schoonhouden, maar wel erg onsmakelijk. Was dus ook niet te betreden.

Ontbijtbuffet daarentegen was uitstekend verzorgd, ruime keuze, verse producten, voor ieder wat wils en werd ook goed aangevuld.

Wifi gratis maar alleen beneden in de lobby en dat is weer jammer, dat maakt het voor zakelijk gebruik weer ongeschikt ivm ontbreken van privacy. Personeel is vriendelijk en correct.

Gereisd Zakelijk in Fri Jan 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

goed doorreis hotel

jan en corrie
21-9-2009

Uitstekend hotel. Toen wij er waren was er absoluut geen geluidsoverlast van verkeer of wat dan ook. Het was goed ingericht. Het hotel was redelijk goed bezet. Om die reden kregen wij een kamer die aangepast was voor gehandicapten. Geweldig, wat een ruimte. Vriendelijk personeel. Ontbijt was prima. Avondeten in hotel was goed, maar niet bijzonder. Parkeergarage was gratis. Heerlijke sauna, eveneens gratis.

Gereisd Met partner in januari 2009

Goed doorreishotel naar het noorden

Marielle veenhof
13-8-2009

Prima kamer aan de voorkant van het hotel. Wel veel verkeer maar weinig last van gehad. Kamer was prima, alleen geen koffie/thee facaliteiten op de kamer. Restaurant en het ontbijt waren goed. Er was voldoende keus. Kinderen 0-6 jaar gratis

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2009

2008

Zeker geen 4 sterren!

Annet
8-8-2008

Hallo,Zijn net terug.Hebben via touroperator geboekt.Gaven gehobene cat. aan.Dit is niet het geval.Foldergegevens klopten niet.Geen idylisch dorp het stockendorf. Valt echt niets te beleven.Ligt vlak aan een grote straat met echt heel veel lawaai.Geen airco,m.a.g.v.bloedje heet.Kon wel een raam open ,.maar dat deed je liever niet i.v.m. het lawaai waar je niet van sliep.Geen koffie-en theefaciliteiten op de kamer.Dit staat echter wel op de beschrijving op de home pag.Ontbijt redelijk. Omgeving wel mooi langs het strand,maar 19 a 20 km uit de buurt.Leuke dorpen zoals travemunde,niendorf met een leuke haven, scharbleutz en timmendorf.Lubeck is ook wel een leuke stad.,ligt op 3km -4km.afstand van het hotel.Heeft een mooie haven en veel terrassen langs de trave.Ligging van het hotel erg slecht.Jammer ,kan een goed hotel zijn,als het managment maar goed is.Vl.keer een ander hotel.

Gereisd Familie in Fri Aug 08 2008 14:14:48 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• De staf spreektDuits, Engels

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Late check-out mogelijk
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Kantoor service, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Overdekte parkeerplaatsen, Parkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden
  • BalsportenSquash
  • Sport & SpelMinigolf

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel BW Nordic Lübecker Hof in Stockelsdorf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel BW Nordic Lübecker Hof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.