Reviews over Stockelsdorf

Kan beter voor 4 sterren

Maarten,
    18-10-2010

Is tegenwoordig van de Nordic Hotel-groep, geen Golden Tulip meer.

Wel een net hotel maar voor 4 sterren verwacht je net wat meer. Gordijnen hingen beetje half stok aan de rails en gingen slecht dicht en open. Douchedeur ging moeizaam open en dicht. Dat is een 4 sterren hotel onwaardig. Kamer wel schoon en ruim. Ik zat aan de achterkant en heb heerlijk geslapen, rustig, goed bed en hoofdkussen.

Balkon stond 5 cm water op gevuld met duivenstront en veren, is ook erg lastig schoonhouden, maar wel erg onsmakelijk. Was dus ook niet te betreden.

Ontbijtbuffet daarentegen was uitstekend verzorgd, ruime keuze, verse producten, voor ieder wat wils en werd ook goed aangevuld.

Wifi gratis maar alleen beneden in de lobby en dat is weer jammer, dat maakt het voor zakelijk gebruik weer ongeschikt ivm ontbreken van privacy. Personeel is vriendelijk en correct.

goed doorreis hotel

jan en corrie,
    21-9-2009

Uitstekend hotel. Toen wij er waren was er absoluut geen geluidsoverlast van verkeer of wat dan ook. Het was goed ingericht. Het hotel was redelijk goed bezet. Om die reden kregen wij een kamer die aangepast was voor gehandicapten. Geweldig, wat een ruimte. Vriendelijk personeel. Ontbijt was prima. Avondeten in hotel was goed, maar niet bijzonder. Parkeergarage was gratis. Heerlijke sauna, eveneens gratis.

Goed doorreishotel naar het noorden

Marielle veenhof,
    13-8-2009

Prima kamer aan de voorkant van het hotel.

Wel veel verkeer maar weinig last van gehad.

Kamer was prima, alleen geen koffie/thee facaliteiten op de kamer.

Restaurant en het ontbijt waren goed. Er was voldoende keus.

Kinderen 0-6 jaar gratis