Hotel Alter Kreisbahnhof

Kleine hotelsWeer vandaag19°12°

We hebben een aantal aanbieders voor Alter Kreisbahnhof voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Alter Kreisbahnhof in het Nederlands

Zakelijk

Goede plek

Onno
21-5-2010

Wireless internet werkte lekker snel, het eten is erg goed en gezellig personeel.

Ik had een oude handdoek gekregen, versleten. Dit mag niet gebeuren vind ik , maar verder prima stek.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Alter Kreisbahnhof in Schleswig, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Alter Kreisbahnhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.