Hotel AKZENT Hotel Strandhalle

Kleine hotelsWeer vandaag13°9°
Hotel AKZENT Hotel Strandhalle
8,7

We hebben een aantal aanbieders voor AKZENT Hotel Strandhalle voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel AKZENT Hotel Strandhalle in het Nederlands

Anders

Dejligt værelse med balkon, venlig betjening og god mad i

27-10-2016

Dejligt værelse med balkon, venlig betjening og god mad i restauranten

2008

er werd aan het hotel gebouwd

miny roessink
29-3-2008

er werd aan het hotel gebouwd. Ook voor het hotel was er veel bouwactiviteit i.v.m. landesgartenshow.

zwembad buiten gebruik. ontbijt was erg goed.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel AKZENT Hotel Strandhalle in Schleswig, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel AKZENT Hotel Strandhalle zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.