Camping Am Rosenfelder Strand Ostsee

2 reviews over Camping Am Rosenfelder Strand Ostsee in het Nederlands

Geen camping voor mij

Miekie74
1-8-2014

Ontzettend massale camping waar je hutje mutje staat of je staat achteraan op het veld. De vaste gasten staan allemaal vooraan bij zee. Wij moesten achteraan op de camping staan op een grasveld. Na aankomst kwam er een man aan die ons plekje afbakende met een spuitbus verf. Daar buiten mochten we niet staan. Het gevolg was dat we niet voor de tent en niet naast de tent konden zitten omdat er geen ruimte was en dat terwijl we op een enorm grasveld stonden. Er zijn weinig bomen op de camping dus je hebt geen schaduw.

Het sanitair was mooi en schoon. Het bereik van de WIfi was redelijk tot goed. Het strand was prima. We hebben 1 keer bij de imbiss gegeten maar dat vonden wij niet lekker.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Mooie camping met goed sanitair

michelvanhal
1-9-2013

Wij stonden hier op doorreis naar Zweden. De camping ligt aan een smal strand aan de Oostzee. Mooie camping met nieuw sanitairgebouw. Veel seizoenplaatsen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Am Rosenfelder Strand Ostsee in Rosenfelde, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Am Rosenfelder Strand Ostsee zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.