Hotel Gästehaus Freyer

2 reviews over Hotel Gästehaus Freyer in het Nederlands

Super genieten

Silvia Swart,
6-6-2018

De kamer is erg knus en het ontbijt heerlijk

Gereisd met partner in april 2017

Hotel uns Gästehaus.

henkvos0094
4-10-2014

Het hotel ligt ongeveer 50 meter van de weg af richting weiland en een kleine bosschage. Aan de weg ligt een restaurant waar je heerlijk kunt eten. Het hotel beschikt niet over een restaurant.

Gereisd met partner in september 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Gästehaus Freyer in Reinfeld (Holstein), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Gästehaus Freyer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.