Camping Naturcamping Spitzenort

Weer vandaag20°
Camping Naturcamping Spitzenort

3 reviews over Camping Naturcamping Spitzenort in het Nederlands

Echt een mooie camping op een idyllische plek!!

Marion
8-8-2018

Wij zaten achteraan op de camping en hier is het sanitair het mooist. Echt luxe met handzeep, toiletpapier en desinfectiegel. Prachtige douches. Ik moet wel zeggen dat de andere sanitairgebouwen ook netjes zijn maar deze zijn ouder (blauw/gele tegels). Het zwembad is klein maar prima voor als je geen zin hebt om in het meer te zwemmen. Het meer is heel groot. Neem waterschoenen mee want het ligt vol stenen en wier. Er drijft een soort vlot in waar je naartoe kunt zwemmen. Wat ons opviel is dat er amper Nederlanders komen en dat was voor onze kinderen wel een minpunt. Maar daar kan de camping niets aan doen. Dat de slagboom tussen de middag dicht gaat is best lastig. De plaatsen zijn ruim maar de paden smal (in ieder geval achteraan). Er zit een Lidl in het dorp zelf. Het dorp is ook leuk om even doorheen te lopen. Voor ons was dit een prima begin van onze vakantie. Na een week zijn we doorgetrokken naar het Noorden.

Gereisd Met oudere kinderen in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

dit is een mooie camping aan een heel mooi meer, minpuntje

12-8-2014

dit is een mooie camping aan een heel mooi meer, minpuntje is dat de slagboom overdag tussen 13|:00 en 15:00 uur dichtblijft , je kunt er niet in of uit met de auto.

Gereisd Anders in juli 2014
2008

In 2007 deze camping bezocht

S.Bergboer
17-2-2008

In 2007 deze camping bezocht. Mooie goed verzorgde camping. Omdat de camping lang en smal is liggen de meeste plaatsen vrij dicht aan het water hetgeen voor kleine kinderen wat extra aandacht vergt. De huurcaravans zijn prima en tegen redelijke prijzen te huur (275 e p.wk). Sanitair is goed, af en toe tijdens spitsuur weinig waterdruk. Leuke kinderspeeltuintjes. De camping wordt bijna alleen bezocht door Duitsers, je komt een enkele Deen of Nederlander tegen.

Gereisd Familie in februari 2008

Nog geen informatie beschikbaar over Camping Naturcamping Spitzenort

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Naturcamping Spitzenort in Plön, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Naturcamping Spitzenort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.