vakanties Norderstedt

Reviews over Norderstedt

Prima overnachtingshotel met geweldig ontbijt

Frans,
    27-11-2011

Overnachtingshotel op weg van Nederland naar Zweden. Driepersoonskamer geboekt. Zeer ruim, prima bedden, nette kamer.

Vriendelijke ontvangst en een uitstekend ontbijt. Beetje ver van de snelweg maar het omrijden zeker de moeite waard.

Uitstekend overnachtingshotel Noord van Hamburg

Traveller,
    27-1-2010

Prima schone- en ruime kamers. Lift aanwezig.Gratis parkeerruimte. Geen restaurant faciliteiten in Hotel. Ontbijtbuffet goed en uitgebreid. Enkele restaurants in omgeving. Aanbevelenswaardig Grieks specialiteiten restaurant op 5 min loopafstand links hotel uit en aan overzijde weg. Speciale weekend kamerprijzen. Metro verbinding met centrum Hamburg op korte afstand hotel.

Prima, rustig

O. Laarman,
    7-12-2009

Prima stek waar ik zo af en toe overnacht. Goede keuken die bij het restaurant hoort. Wireless, goed ontbijt, niet te duur

Prima Hotel

Norbert,
    14-11-2009

late aankomst. Kon toch nog om 21.30 uur eten. grote kamer. schoon. prima prijs/kwaliteit verhouding. ontbijt ontzettend uitgebreid. vriendelijk en ter zake kundig personeel. Aanrader !

Erg mooi, sfeervol appartement

Annalies,
    19-6-2009

Het is een erg mooi, ruim en comfortabel appartement. Het appartement is groot genoeg voor 8 personen: er zijn 3 slaapkamers, waarvan 2 voor 2 personen en 1 voor 3 personen. Tevens staat er een bed in de woonkamer. Er is een keuken met een tafel en 4 stoelen. De woonkamer heeft een tafel en zithoek, allebei groot genoeg voor 8 personen. Handdoeken en beddengoed zijn inbegrepen in de prijs en het appartement erg schoon. De muurschilderingen en houten meubels geeft het appartement veel sfeer. Verder is er een dvd en cd speler aanwezig en heeft elke slaapkamer een tv. De eigenaresse is erg vriendelijk en behulpzaam.

Op loopafstand is een metrohalte en binnen ong. 25 minuten ben je in het centrum van Hamburg, zonder over te hoeven stappen. In het weekend rijdt de metro de hele nacht door. Tot slot is het appartement erg goedkoop.

Norderstedt scoort een 8 uit 10, op basis van 2 reviews