Hotel Best Western Prisma

Hotel Best Western Prisma
8,1

We hebben een aantal aanbieders voor Best Western Prisma voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Best Western Prisma in het Nederlands

Leuk hotel

monfili
20-5-2017

Goede ontvangst en vriendelijk personeel. Alles werd duidelijk uitgelegd en de kamers zijn ruim en proper. Het avondeten in het restaurant was lekker en het ontbijt was meer dan voldoende! Gelegen aan een drukke straat maar door de goede isolatie heb je hier geen last van.

Oude reviews (archief)

Hartstikke leuk hotel!

Amsterdam
28-7-2010

Hotelcomplex ligt op een rustige plek aan de rand van de stad. Goed basis voor korte stop of tussenstop op doorreis. Verzorging goed, eten lekker, super-de-super ontbijtbuffet!!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Western Prisma in Neumünster, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Western Prisma zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Best Western Prisma scoort een 8.13 uit 10 op basis van 3 reviews.