Reviews over Neumünster

Leuk hotel

monfili,
    20-5-2017

Goede ontvangst en vriendelijk personeel. Alles werd duidelijk uitgelegd en de kamers zijn ruim en proper. Het avondeten in het restaurant was lekker en het ontbijt was meer dan voldoende! Gelegen aan een drukke straat maar door de goede isolatie heb je hier geen last van.

Prima hotel

Chris,
    13-8-2014

Niet al te duur goed verzorgd en net hotel met prima ontvangst. Goed ontbijt. Net buiten centrum en vlak bij winkels in rustige buurt.

Prijs kwaliteitverhouding perfect

Inge,
    11-5-2013

Niet verwacht hotel voor doorreis maar perfect hotel, grote kamers, netjes, goed ontbijt, vriendelijk personeel.

Zeer goede locatie, prima service.

André,
    30-5-2012

Wij hebben hier 1 overnachting gedaan, toen we aankwamen kregen we te horen dat we een grotere kamer krijgen dan we geboekt hadden. Een geweldige (nieuwe) kamer was dat, goed bed en grote badkamer. De locatie is midden in het centrum. Parkeren kan in de kelder en kost 5 euro voor 1 nacht. Het ontbijtbuffet was meer dan voldoende en werd met grote regelmaat aangevuld. Het uitzicht was niet goed, maar dat geeft niet voor 1 nacht. Het personeel is zeer vriendelijk. Of het een kindvriendelijk hotel is weet ik niet omdat wij geen meereizende kinderen meer hebben.

Hartstikke leuk hotel!

Amsterdam,
    28-7-2010

Hotelcomplex ligt op een rustige plek aan de rand van de stad. Goed basis voor korte stop of tussenstop op doorreis. Verzorging goed, eten lekker, super-de-super ontbijtbuffet!!!

Neumünster scoort een 8 uit 10, op basis van 2 reviews