Hotel Seehotel Diekseepark

Hotel Info

• Animatie
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Seehotel Diekseepark voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Seehotel Diekseepark

• 2018
    8Anita09-06-2018

Fijn hotel

Fijn hotel, lekker ontbijt, slechte wifi

• Oude reviews

10Hans Kuipers02-07-2012

Een fantastisch hotel direct aan de promenade.

Wij waren met zijn vieren en hadden 2 prachtige , royale kamers met balkon met zicht op de Dieksee. De kamers zijn zeer royaal.Een prachtige ruime badkamer met douche voorzien van alle gemakken waaronder een haardroger. Een royaal balkon met een prachtig uitzicht over de Dieksee. De kamers krijgen dagelijks een "clean up"

Het hotel beschikt over een lift, een mooi binnenzwembad, een sauna en een fitnessruimte met enkele sporttoestellen allemaal gratis te gebruiken.

De bediening is vriendelijk, voorkomend en behulpzaam.

Het ontbijt is van absolute topklasse daar ontbreekt letterlijk niets aan.

Er is een privé parkeerplaats direct achter het hotel en ook de fietsen kunnen in een garage veilig worden opgeborgen.

Het hotel ligt in een prachtige omgeving, centraal tussen Lübeck en Kiel, ideaal voor fietsers en wandelaars maar ook voor de minder actieven is er voldoende te zien en te beleven.

Het zal u niet verwonderen dat wij Hotel Diekseepark van harte aanbevelen.

1 tip over Hotel Seehotel Diekseepark

• Hans Kuipers, 02-07-2012

Ga je met de trein naar Kiel of Lübeck koop dan een groepskaart bij de VVV direct tegenover het station. Wij gingen b.v. met 4 personen voor € 28,00 naar Lúbeck (ca 40KM) heen en terug. En geen OV kaart of wat dan ook nodig. In Lübeck zelf is een bezoek aan "Niederegger Marsepan" een must ook een bezoekje aan de Sankt Marienkirche niet overslaan. Ook Eutin is een bezoek meer dan waard. In Bad Malente zelf is een bezoekje aan Schlachterei en Schinkenraucherei Petersen een belevenis op zich.

0 vragen over Hotel Seehotel Diekseepark

• Soort strandKiezels
    • Afstand tot strand10 km

• Animatie programmaAanwezig
    • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speelruimte

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Duits, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Lactosevrij, Lunchpakketten, Regionaal, Steaks, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
    • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
    • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, TV

• Room ServiceBeperkt menu
    • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
    • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Post service, Schoenpoetsservice, Tours

• SaunaAanwezig, Finse sauna

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats