Hotel Diekseequell

Een absolute aanrader

F.N.Dijkstra
20-5-2009

Hebben in dit Hotel met 2 echtparen

een heerlijke week doorgebracht.

Schone kamers Prima bedden en een prachtig uitzicht over de Dieksee.

Er heerst dankzij de eigenaren en het personeel een zeer gezellige sfeer. Enige minpuntje de bescheidene avondkaart,maar het aangebodene smaakt prima.

2008

Hebben hier een fijne week doorgebracht in een prachtige omgeving,echt om aan te bevelen.

Maaltijden wat beperkte keuze.

Dit kleine familiehotel ligt direkt aan de Dieksee in Malente,met prachtig uitzicht.Vooral vanuit de kamers op de 1e etage.

De kamers zijn eenvoudig ingericht met nieuwe bedden, TV en badkamer met douche, schoon en gezellig.

Er zijn een tuin met ligbedden , een binnenzwembad en sauna.

Het ontbijtbuffet is uitgebreid en goed verzorgd. Er is een kleine avondkaart, 's middags koffie met gebak en een gastenkoelkast met redelijk geprijsde drankjes.

Het echtpaar wat het hotel leidt, zorgt dat je je meteen thuis voelt, ze zijn erg vriendelijk en hulpvaardig. Dat geldt ook voor het overige personeel.

Malente ligt in een prachtig gebied met meren en bos.Ideaal voor fiets- en wandeltochten.

Vanuit het hotel loop je zo het bos in, Malente is een gezellig stadje met heel veel restaurantjes en winkels.

Wij komen hier al enkele jaren en kunnen hotel Dieskseequell van harte aanbevelen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Diekseequell in Malente, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Diekseequell zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Diekseequell scoort een 8.67 uit 10 op basis van 3 reviews.