We hebben een aantal aanbieders voor Malente voor je op een rij gezet:

Reviews over Malente

Fijn hotel

Anita,
    9-6-2018

Fijn hotel, lekker ontbijt, slechte wifi

Gereisd met partner in mei 2018

Leuke, rustige camping met grote plaatsen

NOordhof,
    13-8-2014

Wij hebben hier 2 weken gestaan met de tent en het beviel ons goed. Eigenaren zijn rustig en als het nodig is zijn ze aanwezig. De plaatsen zijn groot en weinig vaste staanplaatsen. Sanitair is schoon. Voor kinderen is er weinig te doen. Wel leuk is het riviertje om te zwemmen, vissen of kanoën. Het dorpje zelf heeft leuke restaurantjes. Supermarkt loop je in 10 minuten naar toe. Enig minpuntje is wat ons betreft de mittagruhe tussen 13 en 15 uur. De slagboom gaat dan dicht.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Leuke camping aan de heilige Schwentine

Muijsers,
    10-9-2012

Een bijzonder aardig terrein aan het riviertje de Schwentine met gelukkig weinig vaste staplaatsen. In vroeger tijden was de Schwentine voor de Slavische volken, die vooral in Holstein woonden, een heilige rivier. Je kunt er goed in zwemmen en kano varen

De campingbazin komt twee keer per dag langs om te poetsen en de administratie af te wikkelen en dat is het dan. Bij aankomst is er niemand, maar eer staat een bordje dat je tussen 13.00 en 15.00 niet het terrein op mag in verband met Mittagsruhe.

Plaatsje stelt niet veel voor maar heeft een aardig kuurpark. Wel leuke terrasjes en eetgelegenheden aan de diverse meren, vlakbij.

Gereisd met partner in augustus 2012

Een fantastisch hotel direct aan de promenade.

Hans Kuipers,
    2-7-2012

Wij waren met zijn vieren en hadden 2 prachtige , royale kamers met balkon met zicht op de Dieksee. De kamers zijn zeer royaal.Een prachtige ruime badkamer met douche voorzien van alle gemakken waaronder een haardroger.

Een royaal balkon met een prachtig uitzicht over de Dieksee. De kamers krijgen dagelijks een "clean up"

Het hotel beschikt over een lift, een mooi binnenzwembad, een sauna en een fitnessruimte met enkele sporttoestellen allemaal gratis te gebruiken.

De bediening is vriendelijk, voorkomend en behulpzaam.

Het ontbijt is van absolute topklasse daar ontbreekt letterlijk niets aan.

Er is een privé parkeerplaats direct achter het hotel en ook de fietsen kunnen in een garage veilig worden opgeborgen.

Het hotel ligt in een prachtige omgeving, centraal tussen Lübeck en Kiel, ideaal voor fietsers en wandelaars maar ook voor de minder actieven is er voldoende te zien en te beleven.

Het zal u niet verwonderen dat wij Hotel Diekseepark van harte aanbevelen.

Gereisd met partner in juni 2012

Heel leuk

Sylvia,
    9-10-2010

Wij waren hier op doorreis onderweg naar Denemarken. Het is een leuk hotel met heel vriendelijke bediening. Alles is proper en we hebben heel lekker gegeten. Het is ook rustig gelegen met een prachtig uitzicht op het meer. Spijtig dat we geen tijd hadden om te wandelen.

Het is een echte aanrader voor wie houdt van wandelen en natuur.

Gereisd met partner in september 2010
Malente scoort een 7,8 uit 10, op basis van 4 reviews