7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Park Inn by Radisson Lübeck voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Park Inn by Radisson Lübeck in het Nederlands

Nog steeds prima hotel

[email protected]
20-9-2011

Goed hotel en klantgericht personeel. Ontbijt en dinerbuffet erg uitgebreid en van uitstekende kwaliteit. Altijd weer een genot om hier te mogen eten. Kamerbedden iets harder dan wij gewend zijn maar verder goed om een paar nachten te slapen. Weer een goed verblijf gehad in het hotel.

Gereisd Met partner in Thu Sep 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima hotel

[email protected]
19-8-2010

Prima hotel erg klantgericht. Ontbijt en diner/buffet prima verzorgd en erg uitgebreid. Jammer dat er geen airco op de kamer aanwezig was waardoor het erg benauwd was. Hotel is afgezien van airco wel een aanrader.

Gereisd Met partner in Mon Aug 16 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fijn hotel dicht bij het centrum

Hugo
15-8-2010

Het hotel ligt vrijwel direct bij Holstentor en dus ook het centrum. Voor de grootte van het hotel is er een bescheiden receptie en lounge maar het ziet er wel allemaal verzorgd uit. Onze kamer is zoals verwacht behoorlijk groot 3.6 x 6 mtr. met 2 kingsize bedden, zithoek met een stoel, staande schemerlamp, hocker en tafeltje, een bureautje met stoel en een koelkastje en KTV, thee en koffie faciliteiten, klerenkast met ongelukkige indeling, kofferboy en een kluisje. De badkamer is niet al te groot en ontbeert een aantal toilet spulletjes en er is wat schimmel in de voegen. Verder is de verlichting redelijk, de vloerbedekking had schoner gekund, geen airco, betaald parkeren à 8 Euro per nacht, draadloos internet 30 minuten gratis en daarna betaald, warm water voorziening niet best omdat je ongewild te warm of te koud water hebt. Ontbijt: Uitstekend.

Gereisd Met partner in augustus 2010

2008

zeer goed hotel met prima kamers (wij verbleven in een en

J.M. Kist
28-2-2008

zeer goed hotel met prima kamers (wij verbleven in een superior kamer) en uitstekende maaltijden. ontbijt is ook zéér uitgebreid

Gereisd Met partner in februari 2008

• Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Rookruimte, Terras
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesGeld wisselen mogelijk, Kluis, Strijkservice, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Overdekte parkeerplaatsen, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Park Inn by Radisson Lübeck in Lübeck, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Park Inn by Radisson Lübeck zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.