We hebben een aantal aanbieders voor Lehmrade voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Lehmrade voor je op een rij gezet:

Reviews over Lehmrade

In orde, en dat voor weinig geld !

Steven,
    19-8-2008

Wie grote luxe en veel extra's verwacht is hier aan het verkeerde adres, maar wie met deftig basiscomfort van zijn vakantie kan genieten krijgt hier zeer veel voor belachelijk weinig geld. Het betreft hier een omgebouwde kelderverdieping onder woning eigenaars. Veel lichtinval,woon-en slaapruimte van 6 op 4 + aparte keuken,badkamer en privé-buitenterras. Gelegen in rustig dorp op 5 km van alle winkels (stad Mölln). Er zijn beperkingen, maar die stoorden ons weinig, zoals een kort ligbad, weinig "tafel"-ruimte, een relatief laag plafond, geen echte zetel en geen micro-golfoven (=het enige wat we echt misten), maar 25 euro per nacht voor een appartement van deze omvang was voor ons zeker niet overdreven. Wij gaan wellicht nog eens weer. Subliem mooie omgeving voor wandelaars.

Gereisd anders in augustus 2008