Reviews over Klein Waabs

goede camping

Annet,
    14-8-2013

fijne vakantie gehad, mooie ruime plek.

sanitair goed verzorgd

geweldige ligging

brouwers,
    13-7-2013

Grote camping maar dat is niet te merken je heb er geen last van, ligt tegen de oostzee aan. Super zuiver sanitair wordt elke nacht gepoetst. Zwembad, winkel, kapper, duikschool en nog veel mmer aanwezig. Voor plaatsen aan de strandkant moet je wel 2.50 bij betalen maar dat is het wel waard.

Goed gelegen camping aan de Oostzee gelegen.

Anja Koopman,
    20-8-2009

Schitterende camping welke is gelegen aan de Oostzee. We hadden een zeer ruime plek gelegen aan het vliegerveld/trampolineveld. Het sanitair is zeer schoon en luxe uitgevoerd. Wel hadden we een speciale key-card om dit luxe ruim te betreden (niet om gevraagd). De overige sanitaire voorzieningen zijn ook goed, maar hebben geen kinderdouche en kindertoiletten. De eetgelegenheden zijn goed, maar niet bijzonder. Voor het zwembad moet je een kleine bijdrage betalen om te zwemmen. In de periode dat wij er waren hadden we veel last van wespen. Er werd voldoende georganiseerd voor kinderen (wel duitstalig). Mooie camping, goed gelegen en met eigen supermarkt op het park.

Qua sanitair nog nooit zo'n luxe gehad!

miep,
    23-9-2008

Prachtig gelegen grote camping, omdat we in het naseizoen kampeerden, waren veel dingen niet, c.q. beperkt geopend zodat we niet alles kunnen beoordelen: het zwembad en sauna nu slechts 2 uur per dag, in het voorjaar 2009 is een volgens tekening prachtig uitgebreid saunacomplex gereed.

Sanitair: fantastisch en schoon; luxe van een 5 sterren hotel; zeep, shampoo, toiletpapier, haardrogers, granieten vloeren en tegels.

Kortdurend Internet is erg duur bij de receptie 1 euro per 10 minuten. Met eigen laptop eerst controleren of men ontvangst heeft, op de uiteinden van de camping lukt het niet, dan 3 euro per uur = aaneengesloten, of 9 euro voor 2 uur, waarbij perioden verdeeld worden of 15 euro per week. FKK strand aangrenzend aan textiel zandstrand. Strand voor rolstoelers onbereikbaar (erg steil) Camping is een absolute aanrader

Klein Waabs scoort een 7,5 uit 10, op basis van 2 reviews