Hotel Maritim Bellevue Kiel

We hebben een aantal aanbieders voor Maritim Bellevue Kiel voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Maritim Bellevue Kiel in het Nederlands

Prachtige plek, hotel te oubollig

Els
24-7-2011

Dit hotel ligt prachtig in Kiel, vlakbij de 'boulevard' met uitzicht op zee (kamers aan die kant dan). Het ontbijt is prima, de roomservice kan je bestellen tot 's avonds laat en goede kwaliteit. Maar de kamers zijn (wel heel ruim) ontzettend ouderwets. Bruine tegels in de badkamer, bloemetjesgordijnen en hele ouderwetse meubels. Alles is daarentegen wel weer brandschoon, netjes koffie en thee op de kamer en een minibar en kluisje. Dus het zit er wel in, maar men moet echt updaten, anders komen de mensen niet meer. Ze hebben wel een gunstig Cruise/Park-arrangement. Als je een voorovernachting doet voor je cruise, kun je je auto daar laten staan. Dit is dan financieel heel gunstig.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2011
Joachim Ostertag, Hoteldirektor, 15-5-2015

Dear guest from The Netherlands, first of all, I want to thank you for your positive feed-back. And you will be happy to read, that since your stay in July 2011, we did renovate all our bath rooms and give WLAN for free. When you are coming back to Kiel, I would be pleased, if you called me directly. Then I can arrange a stay in Kiel for you, which clearly tops your expectations. My direct extension is +49 (0) 431 / 3894 -710. Kind regards, Joachim Ostertag - General Manager

• VerzorgingHalfpension, Volpension
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Verwarmd, Zwembad

• Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkijzer

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna

• WatersportSurfen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen
  • Tennisbaan informatieBinnen
  • Sport & SpelMinigolf

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Maritim Bellevue Kiel in Kiel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Maritim Bellevue Kiel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.