Hotel Maritim Bellevue Kiel

7Goed

Score uit 1 review

Duitsland, Sleeswijk-Holstein (Schleswig Holstein), Kiel

Op vakantie geweest naar Maritim Bellevue Kiel?

7Goed

Score uit 1 review

We hebben een aantal aanbieders voor Maritim Bellevue Kiel voor je op een rij gezet:

• Sauna

1 review over Hotel Maritim Bellevue Kiel

• 7Els24-07-2011

Prachtige plek, hotel te oubollig

Dit hotel ligt prachtig in Kiel, vlakbij de 'boulevard' met uitzicht op zee (kamers aan die kant dan). Het ontbijt is prima, de roomservice kan je bestellen tot 's avonds laat en goede kwaliteit. Maar de kamers zijn (wel heel ruim) ontzettend ouderwets. Bruine tegels in de badkamer, bloemetjesgordijnen en hele ouderwetse meubels. Alles is daarentegen wel weer brandschoon, netjes koffie en thee op de kamer en een minibar en kluisje. Dus het zit er wel in, maar men moet echt updaten, anders komen de mensen niet meer. Ze hebben wel een gunstig Cruise/Park-arrangement. Als je een voorovernachting doet voor je cruise, kun je je auto daar laten staan. Dit is dan financieel heel gunstig.

Joachim Ostertag, Hoteldirektor, 15-05-2015

Dear guest from The Netherlands, first of all, I want to thank you for your positive feed-back. And you will be happy to read, that since your stay in July 2011, we did renovate all our bath rooms and give WLAN for free. When you are coming back to Kiel, I would be pleased, if you called me directly. Then I can arrange a stay in Kiel for you, which clearly tops your expectations. My direct extension is +49 (0) 431 / 3894 -710. Kind regards, Joachim Ostertag - General Manager

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

Hotel Maritim Bellevue Kiel info