Hotel GHOTEL hotel & living Kiel ***

Hotel GHOTEL hotel & living Kiel
Hotel GHOTEL hotel & living Kiel
8,3

Weer vandaag3°-2°

We hebben een aantal aanbieders voor GHOTEL hotel & living Kiel voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel GHOTEL hotel & living Kiel in het Nederlands

rustig gelegen in Kiel

petra gazendam, 29-7-2008

Jammer dat er geen avondeten werd geserveerd. Glazen wand tussen bed en badkamer is een vreemde keuze - als je 's nachts naar het toilet gaat, is meteen ook de hele slaapkamer verlicht. Verder alleen pluspunten: rustig gelegen, mooie grote kamers, meer dan uitstekend ontbijtbuffet.

Wij hebben één nacht in dit hotel geslapen om de volgende

B. van Ouwerkerk-Bessels, 29-8-2007

Wij hebben één nacht in dit hotel geslapen om de volgende dag op tijd bij de boot naar Noorwegen te kunnen zijn. Het is een mooi hotel waar je auto veilig staat met een mooie tuin. Je kunt voor €6,00 fietsen huren met versnellingen, een prima middel om het centrum en de haven te verkennen. Helaas kun je 's avonds geen koffie of thee meer bestellen, alleen frisdrank.

Aan de buitenrand van Kiel gelegen hotel met mooie tuin,

Marc Niemeyer, 27-8-2007

Aan de buitenrand van Kiel gelegen hotel met mooie tuin, excellente service en zeer goede prijs/kwaliteit

verhouding.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel GHOTEL hotel & living Kiel in Kiel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel GHOTEL hotel & living Kiel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel GHOTEL hotel & living Kiel scoort een 8.33 uit 10 op basis van 3 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: