Hotel GHOTEL hotel & living Kiel

Hotel GHOTEL hotel & living Kiel
8,8

We hebben een aantal aanbieders voor GHOTEL hotel & living Kiel voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel GHOTEL hotel & living Kiel in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Heerlijk gastvrij ruim hotel

Fam. vergouwen
8-7-2018

Heerlijk hotel! We hebben de familiekamer geboekt, wat een ruimte!! Heerlijke bedden. Het hotel heeft weliswaar geen restaurant maar met de Mcdonalds om de hoek wordt daar zeker door de kids niet overgeklaagd. Bijzonder vriendelijk personeel, we gaan hier zeker terug komen! Op korte afstand van de boot, dus geen gehaast om door te reizen

2008

rustig gelegen in Kiel

petra gazendam
29-7-2008

Jammer dat er geen avondeten werd geserveerd. Glazen wand tussen bed en badkamer is een vreemde keuze - als je 's nachts naar het toilet gaat, is meteen ook de hele slaapkamer verlicht. Verder alleen pluspunten: rustig gelegen, mooie grote kamers, meer dan uitstekend ontbijtbuffet.

2007

Wij hebben één nacht in dit hotel geslapen om de volgende

B. van Ouwerkerk-Bessels
29-8-2007

Wij hebben één nacht in dit hotel geslapen om de volgende dag op tijd bij de boot naar Noorwegen te kunnen zijn. Het is een mooi hotel waar je auto veilig staat met een mooie tuin. Je kunt voor €6,00 fietsen huren met versnellingen, een prima middel om het centrum en de haven te verkennen. Helaas kun je 's avonds geen koffie of thee meer bestellen, alleen frisdrank.

Aan de buitenrand van Kiel gelegen hotel met mooie tuin, excellente service en zeer goede prijs/kwaliteit

verhouding.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel GHOTEL hotel & living Kiel in Kiel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel GHOTEL hotel & living Kiel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel GHOTEL hotel & living Kiel scoort een 8.8 uit 10 op basis van 4 reviews.