Hotel Flämischerhof

HotelWeer vandaag24°16°
6,5

We hebben een aantal aanbieders voor Flämischerhof voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Flämischerhof in het Nederlands

Fris hotel vlakbij centrum en cruisehavens

ellenenmartijn
3-8-2012

Groot deel van het hotel is recent gerenoveerd. Prettige frisse ruimtes, ook kamer is in orde. Ontbijt is goed.

Einfaches Hotel mit guter Lage

Hartmund Lippert
27-2-2010

Das Hotel war sauber und einfach Ausgestattet.Das Frühstück war dürftig,Personal war sehr nett und nicht aufdringlich.Das hotel liegt auch noch im Rotlichtviertel.War aber nicht schlimm,man merkt es kaum.Zur Altstadt und zum Fähranleger nur wenige schritte.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Flämischerhof in Kiel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Flämischerhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Flämischerhof scoort een 6.5 uit 10 op basis van 2 reviews.